זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 02:30 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

יצירת שובע
ירידה מהירה במשקל
איך להפוך את המטבח למחטב
זה הסוג מזון הכי בריא
בטן שטוחה

איך בריאותלי 'מביסה' את חברות הענק ויוצרת 91% הצלחה בקרב נשים שמחפשות להתחטב?

כך טוען יוצר השיטה: "גוף האישה לא יכול להתחטב כשהוא לא מאוזן. ויש 7 רכיבים תזונתיים שמאזנים אותו כמו בלחיצת כפתור" יצאנו לבדוק את שיגעון החיטוב החדש

צוות חדשות בריאות ישראל | Healthnews | פורסם 05/08/19 10:09 
תזונה ופעילות גופנית לפני אירוע

לנפוש בארץ זה נפלא, אבל בואו נודה באמת: החופש האמיתי מתחיל עם הישמע הסאונד הקסום של גלגלי הטרולי בדרכם לעולם הדיוטי פרי. יש משהו במעבר הגבולות שכבר גורם לנו לחבוש את הכובע רחב השוליים ולפנטז על קוקטיילים עם מטריות בחוף הים. לא של ישראל.

אם גם אתם שותפים לחלום הזה, יש דרך לטוס לחו"ל (גם בעונה החמה והבוערת) בלי לקרוע את הכיס, אולי רק לפרום אותו מעט בצדדים. הדרכים לעשות הן פשוטות להחריד וגאוניות להפליא. תוציאו מחברות ועטים ותתחילו לשנן ולהפנים. הטיסה שלכם קרובה מתמיד והדיוטי ממתין לכם עם טריליון בשמים.

הכי טוב: להזמין מראש.

מומלץ מאוד (אבל אם פספסתם, תנשמו – הכל טוב) להזמין טיסות מראש. כמה מראש? ובכן, הנה כמה ממצאים שעלו בנושא למשל: החודש הכי זול לטוס למשל לאמסטרדם הוא בינואר ומומלץ להזמין 12 שבועות מראש כדי לקבל את המחיר הכי משתלם, לאתונה אגב כדאי להזמין 18 שבועות מראש, ברצלונה כבר דורשת 21 שבועות מראש למחיר משתלם וניו יורק – 20 שבועות קל. איך שלא יהיה, אתם מבינים את הראש: ככל שמתקרבים לתאריך המיועד, המחירים עולים, המקומות קטנים ואתם משלמים. פספסתם השנה? היו חכמים לשנה הבאה. וכן, תתחילו לעקוב אחר המחירים החל מספטמבר. אתם עשויים לחסוך מאות ואלפי שקלים.

 

כתבות שאולי פספסתם

דילוג לתוכן