איך בעצם מוצאים פרוביוטיקה לנשים, שהיא גם פרוביוטיקה מומלצת גם יכולה להיות פרוביוטיקה להרזיה וגם פרוביוטיקה לשיפור מערכת המעיים ואפילו פרוביוטיקה שיעילה להורדת נפיחות בטנית? או במילים אחרות: איך מתאימים את הפרוביוטיקה למטרות ולנתונים האישיים שלך, מבין כל תוספי הפרוביוטיקה שקיימים אי שם בשוק?

פרוביוטיקה לנשים
פרוביוטיקה לנשים

יצאנו לבדוק ולהכיר את המוצרים הכי פופולארים ומומלצים שיש היום בשוק תוספי הפרוביוטיקה. כמובן, לפני הכל, תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא האישי שלך בשביל להתאים את השימוש למצב הנוכחי ולמטרות שלך, ולראות שאת באמת צריכה תוספת של פרוביוטיקה.

מה הדברים שחשוב לראות לפני בחירת המוצר:

בעת בחירת תוסף פרוביוטיקה, חשוב לקחת בחשבון את סוג הפרוביוטיקה, מספר המיקרואורגניזמים החיים האם קיימת טכנולוגיה של שמירה על החיידקים, האם יש אישור של משרד הבריאות למפעל המייצר את אותה הפרוביוטיקה, ואם יש תוספת שמשדרגות את הפורמול, בנוסף … באיזה צורה מגיעה הפרוביוטיקה. תוספי פרוביוטיקה מגיעים בצורות רבות, כולל כמוסות, טבליות, אבקות, יוגורטים ומיצים.

לא כל תוספי הפרוביוטיקה זהים. סוג הפרוביוטיקה (או הזן הספציפי של חיידקים) ומספר המיקרואורגניזמים החיים יכולים להשתנות מאוד ממוצר אחד למשנהו.

הטכנולוגיה של שמירת החיידקים חשובה. חלק מהפרוביוטיקה נועדה לשרוד את התנאים הקשים של הקיבה כך שהם יכולים להגיע למעי בחיים. אחרים מצופים באנטי, כלומר הם מוגנים מחומצת הקיבה ומשתחררים לתוך המעי שלמים.

התוספים הפרוביוטיים הטובים ביותר הם אלו המכילים מיקרואורגניזמים חיים שהוכחו כמועילים לבריאות האדם, שנמצאים בצורה שמסוגלת להגיע למעי בחיים, ושנמצאים במערכת אספקה ​​המגנה על המיקרואורגניזמים החיים מחומצת הקיבה. .

להלן 10 מתוספי הפרוביוטיקה הטובים ביותר, על סמך האיכות, הבטיחות והיעילות שלהם

פרוטקטור של בריאותלי:

תוסף פרוביוטיקה לנשים שיכול לשמש גם כ- פרוביוטיקה להרזיה ופרוביוטיקה להורדת הנפיחות הבטנית.

יתרונות: מכיל תערובת של 10 זנים פרוביוטיים שונים שחלק גדול מהם תורם בהורדת הנפיחות הבטנית. החיידקיםי מצופים בטכנולוגיה בעלת 3 שלבי ההשהייה שעוזרת לפרוביוטיקה לחלוף על פני חומצות הקיבה ולהשתחרר במעי. בנוסף, זו הנוסחה היחידה שמכילה גם את אסטקסנטין, שנחשב נכון להיום נוגד החימצון היעיל ביותר על פני כדור הארץ.

בשורה התחתונה:

הפרוביוטיקה פרוטקטור של חברת בריאותלי נעשית בישראל , בעלת האישורים הנדרשים. חברה מוכרת שפועלת כבר שנים בארץ, בעלת שם ועם אלפי לקוחות. המחיר יכול להיות קצת יותר גבוה ביחס למתחרות בשוק, אבל האיכות במקרה הזה לגמרי יכולה להצדיק אותו. זו תהיה בחירה מומלצת.

קליק כאן לפרטים נוספים

גן החיים גיבשה פרוביוטיקה אורגנית לילדים+

תוסף פרוביוטי זה מיועד לילדים ומכיל תערובת של 11 זנים פרוביוטיים שונים. הפרוביוטיקה מורחבת בבסיס של סיבים פרה-ביוטיים, המסייעים להם לשרוד את המסע דרך מערכת העיכול., המגן על הפרוביוטיקה מחומצת הקיבה באופן כמעט מושלם.

בשורה התחתונה:
זהו אחד ממוצרי הפרוביוטיקה לילדים מהמומלצים שיש. עם המון ביקורות איכותיות.
לפרטים נוספים על המוצר

סוסטנקס פרוביוטיקה

תוסף פרוביוטי זה מכיל זן של חיידקים חיים שהוכח ככזה שיכול לשרוד את חומצת הקיבה ומגיע בחיים למעי. התוסף מכיל גם סיבים פרה-ביוטיים, המסייעים לפרוביוטיקה לשרוד ולשגשג, זה אומנם מוצר חדש, עם לא הרבה ביקורות – אבל היתרון שלו הוא שזו פרוביוטיקה שמגיעה בצורת סוכריות, החיסרון הוא כמות החיידקים, ומחסור במחקר.

בשורה התחתונה:
מוצר חדש ומעניין בצורה של סוכריית פרוביוטיקה, החיסרונות שהמוצר לא מיוצר בארץ, די חדש, ללא מספיק ביקורות.
קליק פה לפרטים נוספים על המוצר

Renew Life Ultimate Flora Critical Care 50 מיליארד

תוסף פרוביוטיקה זה מכיל 50 מיליארד מיקרואורגניזמים חיים מ-10 זנים שונים של חיידקים. התוסף מצופה מה שעוזר לרוב החיידקים להגיע למעי, למוצר יש די הרבה ביקורות, אחד החסרונות שלו הוא כמות החיידקים שבמוצר, המחקר היום מראה שאין יתרונות ליותר מ-10 מיליארד חיידקים, ונהפוך הוא, שלרוב האנשים כמות חיידקים כזאת תהיה לחיסרון ולא ליתרון.

בשורה התחתונה:
מוצר מעניין עם הרבה ביקורות, אבל חבל שהוא מכיל כל כך הרבה חיידקים, מה שעלול דווקא לפגוע באיכות המוצר וביעילות הפרוביוטיקה בגוף שלנו. בנוסף, הוא לא מיוצר בישראל.

קליק פה לפרטים נוספים על המוצר

פורמולות Jarrow Jarro-Dophilus EPS

תוסף פרוביוטי זה מכיל תערובת של מיקרואורגניזמים חיים המוגנים מחומצת קיבה על ידי מערכת שמוגנת פטנט. התוסף מועבר בכמוסה המיועדת להתמוסס במעי ולשחרר את הפרוביוטיקה. בעל 50 מיליארד חיידקים.

בשורה התחתונה:

מוצר עם יכולת שיחרור מושהית של החיידקים, בעלת 50 מיליארד חיידקים, ללא רכיבים מהונדסים גנטית. אופצייה מומלצת.
קליק כאן לפרטים נוספים

דרך הטבע – Primadophilus Reuteri

תוסף פרוביוטיקה זה מכיל מיקרואורגניזם חי שהוכח ככזה שיודע לשרוד את חומצת הקיבה ומגיע חי למעי. המיקרואורגניזם תלוי בבסיס של סיבים פרה-ביוטיים, המסייעים לו לשרוד ולשגשג. הוא מכיל 3 מיליארד חיידקים שמגיעים בצורת אבקה. כולל לא מעט ביקורות חיוביות.

בשורה התחתונה:
מוצר מפתיע ומעניין שנעשה בצורה אבקתית, החסרון שהוא מכיל רק 3 מיליארד חיידקים.

קליק כאן לפרטים נוספים על המוצר

Culturelle Probiotic

תוסף פרוביוטיקה מעניין לכל אדם שיש לו בעיית עיכול, קפסולות טבעוניות שמכילות סוגים של זנים פרוביוטיים שעוזרים לשפר את מערכת העיכול. יש הרבה יתרונות, ואפילו נורא אהבנו שהמוצר ׳׳נקי׳׳ מבלי יותר מדי רעש פרסומי, יחד עם זאת, חסר עוד מידע שימושי כמו כמות החיידקים במוצר, סוג הזנים וכו׳.

בשורה התחתונה:

המוצר נראה חיובי, עם ביקורות טובות, אבל חסר עוד מידע על המוצר בדף עצמו.
קליק כאן לפרטים נוספים על המוצר

NaturesPlus

פרו.ביוטיק זו פרוביוטיקה לגברים. כן, גם זה קיים. האמת רוב הפרוביוטיקה לנשים, גם מתאימה לגברים, זה פשוט עניין יותר שיווקי. הנה מוצר שמתמקד בשיווק לגברים. פרוביוטיקה שמכילה 60 מיליארד חיידקים ו-30 טבליות. יתרון מעניין שיש למוצר הוא 21 זנים פרוביוטיים.

בשורה התחתונה:
מוצר שמותאם יותר לגברים, בעל 60 מיליארד חיידקים ו-21 זנים פרוביוטיים.
קליק כאן לפרטים נוספים על המוצר

Culturelle

תוסף פרוביוטיקה מחברה איכותית שמכיל 10 מיליארד חיידקים, ותורם לשיפור מערכת העיכול. מנה אחת של פרוביוטיקה תספק אומנם 10 מיליארד חיידקים, אבל רק של זן פרוביוטי 1. אומנם יש למוצר לא מעט יתרונות, אבל בכל מנת הגשה יהיה רק זן פרוביוטי אחד. מה שדי מגביל את היתרונות הפרוביוטיים.

בשורה התחתונה:
מוצר מומלץ מבחינת איכות המוצר, החברה והביקורות, הוא מכיל 10 מיליארד חיידקים פרוביוטיים, החיסרון שלו הוא שכל מנת הגשה מכילה רק זן פרוביוטי 1
קליק כאן לפרטים נוספים

Nature's Way

תוסף פרוביוטיקה לבריאות הכללית של גוף האישה. למערכת עיכול יעילה יותר ולבריאות וגינלית. עוזר בהגנה מפני עצירות ונפיחות, בעל 30 כמוסות ומיליארד חיידקים. פרוביוטיקה יומיומית לנשים שמסייעת בתמיכה בבריאות הנרתיק והעיכול.

בשורה התחתונה:
מוצר עם ביקורות איכותיות, שמסייע בבריאות הנרתיק ושיפור מערכת העיכול.
קליק כאן לפרטים נוספים

מתי זה הזמן הכי טוב לצרוך פרוביוטיקה?

נטילת פרוביוטיקה מומלצת לרוב כחלק מתזונה ואורח חיים בריא. אבל מהו הזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה?

יש ויכוח בין מומחים מתי הזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה. יש האומרים שעדיף לקחת אותם עם הארוחה, ואחרים אומרים שעדיף לקחת אותם על בטן ריקה.

באופן אישי, אני חושב שהזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה הוא בבוקר. זה נותן לגוף שלך את ההזדמנות לספוג את הפרוביוטיקה לאורך היום. יחד עם זאת, זה עניין של ניסוי וטעייה. אפשר לגמרי לנסות לקחת את הפרוביוטיקה בבוקר, על בטן ריקה, ולראות איך הגוף שלך מגיב. במידה ומערכת העיכול שלך לא מגיבה טוב, אפשר לנסות את האופציהי השנייה.

כן חשוב להבין: בתקופה הראשונה יכולות להיות בעיות עיכול, גזים, ונפיחות בטנית בגלל שינוי האיזון החיידקים בגוף, זה תקין והגיוני (כמובן, תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא האישי שלך)

אם אנחנו נוטלים פרוביוטיקה עבור מצב בריאותי ספציפי, עדיף לבדוק עם הרופא שלך כדי לראות מהו הזמן הטוב ביותר עבורך לקחת את הפרוביוטיקה.

באופן כללי, נטילת פרוביוטיקה היא דרך בטוחה ובריאה לשפר את בריאות המעיים שלך. רק חשוב להקפיד לבחור תוסף פרוביוטיקה איכותי ולקחת אותו בזמן הטוב ביותר עבורכם.

פרוביוטיקה יתרונות: 5 יתרונות שיש לצריכת פרוביוטיקה שאולי לא הכרת

כולנו יודעים שפרוביוטיקה טובה לבריאות המעיים, אבל האם ידעת שהיא מציעה גם שורה שלמה של יתרונות אחרים? הנה 5 סיבות לוודא שנקבל את מנת הפרוביוטיקה היומית שלנו.

  1. פרוביוטיקה משפרת את מערכת החיסון

פרוביוטיקה הם בעצם חיידקים חיים שטובים לבריאות שלנו, במיוחד למערכת העיכול שלנו. הם יכולים גם לעזור לשפר את מערכת החיסון שלנו. מחקרים הראו כי נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את מספר הפעמים שנחווה שפעת והצטננות.

  1. פרוביוטיקה תומכת בעיכול

פרוביוטיקה עוזרת לשמור על האיזון בין חיידקים טובים ורעים במעיים שלנו. זה חשוב לתפקודי העיכול ויכול לעזור גם במניעת שלשולים. פרוביוטיקה יכולה גם לעזור להקל על הסימפטומים של תסמונת המעי הרגיז ומחלות מעי דלקתיות.

  1. פרוביוטיקה עוזרת לשמור אותנו רזים

נהוג לחשוב כי פרוביוטיקה עשויה לעזור לשמור עלינו רזים על ידי מניעה של ספיגת שומן. היא גם עשוייה לעזור להפחית את מספר הקלוריות שאנו סופגים מהמזון שלנו. זה רלוונטי לסוגים מסויימים של זנים פרוביוטיים.

  1. פרוביוטיקה עשויה לסייע בהורדת לחץ הדם

ישנן עדויות המצביעות על כך שפרוביוטיקה עשויה לסייע בהורדת לחץ הדם. מחקר אחד הראה שלאנשים שנטלו פרוביוטיקה במשך שמונה שבועות הייתה ירידה משמעותית בלחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי כאחד.

5. פרוביוטיקה יכולה לעזור ולהוריד את הנפיחות הבטנית

בעזרת סוגי חיידקים ספיציפים, מערכת העיכול שלנו עובדת טוב יותר, יעיל יותר ונקי יותר. מה שעוזר בין היתר להפחית את הנפיחות הבטנית.

אז הנה, 5 יתרונות של פרוביוטיקה שאולי לא היית מודע להם. פרוביוטיקה לא רק טובה לבריאות המעיים, היא מציעה גם שורה שלמה של יתרונות בריאותיים אחרים. אז חשוב לוודא שנקבל את מנת הפרוביוטיקה היומית שלנו, ובמידה והחלטנו שזה יהיה מתוסף כלשהו, אז לוודא שזה אחד מהתוספים שרשמנו כאן.