פרופסור בעל שם עולמי חושף:
הרכיב שנמצא באזור שמתחת לכבד שלנו, הוא הגורם העיקרי לבטן נפוחה (בעיקר אחרי גיל 30) ואיך פרוטקטור פרוביוטיקה קשורה לזה?

הרופא בעל השם העולמי חושף:
הרכיב שנמצא באזור שמתחת לכבד שלנו, הוא הגורם העיקרי לבטן נפוחה (בעיקר אחרי גיל 30)

מחקרים וניסיון החיים מוכיחים לנו שכשהשעון הגופני שלנו עובר את גיל 30 הגוף הנשי סובל יותר אחרי כמעט כל ארוחה. ד״ר נייט קובע ש׳הרכיב הצבעוני׳ שנמצא בבטן אחראי למראה וההרגשה שלנו יותר מהכל.  אותו רכיב צבעוני עלול לגרום לסבל שמלווה בנפיחות בטנית, כאבי בטן, גזים, חוסר נוחות ואפילו עודף שנתלה על התאים בתוך הגוף, ולפעמים זולג החוצה, מה שהופך את הבעיות הפנימיות בגוף שלנו, לבולטות כלפי חוץ גם בניסיון להיכנס לתוך שמלה אדומה חדשה או איזו חולצה שהזמנו מחול.

מחקרים וניסיון החיים מוכיחים לנו שכשהשעון הגופני שלנו עובר את גיל 30 הגוף הנשי סובל יותר אחרי כמעט כל ארוחה. ד״ר נייט קובע ש׳הרכיב הצבעוני׳ שנמצא בבטן אחראי למראה וההרגשה שלנו יותר מהכל.  אותו רכיב צבעוני עלול לגרום לסבל שמלווה בנפיחות בטנית, כאבי בטן, גזים, חוסר נוחות ואפילו עודף שנתלה על התאים בתוך הגוף, ולפעמים זולג החוצה, מה שהופך את הבעיות הפנימיות בגוף שלנו, לבולטות כלפי חוץ גם בניסיון להיכנס לתוך שמלה אדומה חדשה או איזו חולצה שהזמנו מחול.

״חדשות הבריאות של ישראל״, 2024

"תחשבי על נהר זורם עם מים צלולים", אומר ד"ר ג'ורג' קרנסטסיס בין לגימת קפה. "ככה תהליכים אמורים להיראות בגוף שלך״
באופן הזה בדיוק, חומצות השומן צריכות לצאת מתאי השומן, באופן הזה מערכת העיכול צריכה לפנות את הפסולת מהגוף, ובאופן הזה המטבוליזם שלנו צריך לעבוד.
אבל אצל רוב האנשים שעברו כמה דיאטוות ואת גיל 30, זה פשוט לא קורה.

כשמקשיבים טוב טוב גם לד״ר נייט מבינים את החשיבות של המיקרוביום שלנו:

רוב נייט הוא פורץ דרך בחקר מיקרובים אנושיים, קהילת אורגניזמים מזעריים חד תאיים החיים בתוך גופנו בעלי השפעה ענקית, שכמעט ולא נחקרה על בריאותנו והמראה שלנו.
 ״יתכן כי 1.4 ק"ג המיקרובים שאתם נושאים איתכם הם יותר חשובים מכל גן יחיד שאתם נושאים בגנום שלכם,״ הוא אומר. גלו מדוע.

 

נראה שד״ר נייט, אחד מהרופאים המוערכים בעולם  חשף את אחת מהסיבות השורשיות המפתיעות נפיחות בטנית, עייפות, עודף משקל ובעיות בריאותיות נוספות. בין השורות גם אפשר להבין שיש על הנושא הזה מעט מדי מחקר מצד אחד, ומצד שני … אולי זה משהו שהרבה רופאים לא רוצים לספר לנו עליו.

"אם תשאלו רבים מהמדענים המובילים ממקומות כמו הרווארד, הם יסכימו: האשם האמיתי מאחורי רוב בעיות המפרקים לא קשור לסחוס או ל"בלאי" הוא אומר.

"למעשה, זה יותר על הבצורת שמתרחשת במפרקים כשהם מזדקנים. זה נראה מוזר אבל זה הגיוני. כאשר כל נוזלי הקירור והסיכה הרגילים במפרקים שלך מתחילים להתייבש, מה נשאר? זה כמעט כמו בוצה. האזורים המיקרוסקופיים בתוך המפרקים שלך עוברים מנהר שופע לביצה מבעבעת. אתה יכול לחוות הרבה אי נוחות כשזה קורה".

״פעילות גופנית ודיאטה שלא עבדו קודם, התחילו לעבוד כאילו מישהו לחץ על כפתור החיטוב בגוף״

בשיחה עם ד״ר רוב נייט הוא מספר שבשנת 2008, הרופא הנחשב חלה בזמן חופשה בפרו. בקמפינג לאורך שביל האינקה, הוא מצא את עצמו עם הסימפטומים הרגילים של מטייל ממוצע. הוא לקח אנטיביוטיקה במשך חמישה ימים והמצב השתפר, אבל אז הכל חזר על עצמו. בסבב השני של התרופות, הוא הצליח להפטר מהזיהום והחולי שתקפו אותו בטיול באופן סופי.

לאחר שחזר הביתה, נייט , מספר, הוא חזר לשיגרת הדיאטה והפעילות הגופנית הרגילה שלו. ולפתע החל לרדת קילוגרמים רבים, את אותם הקילוגרמים שהוא ניסה להשיל במשך שנים. בשיחה איתו הוא משוכנע שאותו שילוב התרופות שינו את הרכב החיידקים במעיים שלו… מה שלבסוף גרם לו לרדת במשקל – לפחות 70 קילו.

ואת זה אומר באופן נחרץ רוב נייט עצמו, פרופסור לכימיה וביוכימיה באוניברסיטת קולורדו בבולדר, שחוקר את  המיקרוביום האנושי.

כשהוא נשאל למה לדעתו הוא היה מסוגל פתאום לראות ירידה כזאת מאסיבית במשקל ולשנות את הרכב הגוף שלו הוא חייך ואמר:

"אני חושב שהגדרה מחדש של הרכב חיידקי המעיים שלי אפשרה את זה"

ניסוי חדשני שפורסם בסתיו האחרון הראה שהרכב ׳׳שגויי׳׳ של חיידקי המעיים עשוי לתרום לעלייה במשקל.

החוקרים לקחו חיידקי מעיים מתאומים – כשאחד מהם היה רזה, והשני עם עודף משקל. הם העבירו אותם לעכברים. העכבים שקיבלו את החיידקים של התאום עם עודף המשקל – הפכו לשמנים יותר. העכבים שקיבלו את החיידקים הרזים – הפכו לרזים. כמובן, זה רק מחקר אחד, ויש עוד מקום למחקר, אבל יש פה דפוס מרתק ולא סתם ד״ר נייט אומר שזו אחת מהמהפכות בריאות הגדולות של ההיסטוריה.


פרוטקטור פרוביוטיקה והורדת הנפיחות הבטנית
(״סוג החיידקים שיש לך במעיים ייקבעו איך תראי ותרגישי״ – פרופסור רוב נייט בפלטפורמת ההרצאות הנחשבת בעולם – TED)

החדשות הטובות? הן שיש תקווה. עוד שהמון חברות מוכרות תוסף גנרי של פרוביוטיקה, שבדרך כלל מכיל מעט מדי חיידקים פרוביוטיים, ללא נוגדי חימצון עוצמתיים, ובלי הטכנולוגיה החדשה של שמירה על החיידקים … זה ממש  לא אומר שאין דרכים אמיתיות ויעילות לתמוך בירידה במשקל, בנפיחות הבטנית ושיפור מערכת העיכול, בכל גיל.

"את יכולה לקבל בוסט לתהליך הירידה במשקל שלך, גם אם אף דיאטה ותוכנית אימון לא עבדה לך עד היום, אבל את צריכה לשנות את דרך הפעולה שניסית איתה עד היום״

אומר לנו ג׳ניה, מנכל בריאותלי עם עשרות אלפי לקוחות שהתנסו בהצלחה ב״פרוביוטיקה פרוטקטור״. למעשה, יש דרך הרבה יותר פשוטה לייצר הרכב חיידקים שמקדם תהליכי חיטוב, הורדה של נפיחות בטנית והקלה על מערכת העיכול. זו אחת הדרכים שמעל ל3,763 לקוחות כבר ניסו בהצלחה. ורבות מהן אומרות שזה הדבר היחיד שעשה את ההבדל״

עם כל זאת, פניו המחוייכות בדרך כלל של מר רומסקי, הפכו למחויכות עוד יותר.

"רוצה לדעת מה הסוד?"

הוא ממשיך. יש אינסוף מוצרי פרוביוטיקה, המלצות דיאטה ותוכניות אימונים, אבל הסיבה שהלקוחות שלנו כל כך מצליחות עם תהליך פרוטקטור פרוביוטיקה היא בזכות נוסחה ייחודית שלא קיימת באף מקום על פני כדור הארץ. כשנכנסים לקבוצת הפייסבוק של ג׳ניה ובריאותלי אפשר לראות הודעות בסגנון של:

״זו התרופה החדשה לנפיחות בבטן …״

 


"פרוטקטור זאת פשוט מתנה לגוף״

אם גם את מחפשת להוריד את הנפיחות הבטנית, והמשקל הכללי ואת רוצה לקבל את ההזדמנות לשים את היד על פרוטקטור פרוביוטיקה – הזיני את הפרטים וקבלי את שיטת 27 השניות להורדת הנפיחות הבטנית

פרוביוטיקה פרוטקטור להורדת הנפיחות הבטנית בכלל ו- נפיחות בבטן התחתונה אצל נשים בפרט, ואפילו והמשקל הכללי, עכשיו היא זמינה לציבור הרחב – ניתן לבדוק התאמה כאן


לבדיקת התאמה מיידית – אפשר ללחוץ כאן

References*

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18684338/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23614897

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18684338/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17977471

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3208172/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25049132

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2948012/

https://ideas.ted.com/a-major-cause-of-obesity-may-be-hiding-in-your-gut/

https://www.nature.com/articles/nature12506

https://www.mayoclinicproceedings.org/article/S0025-6196(18)30148-4/fulltext

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19043404

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3829625/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23614897

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28883543

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15505215

DiBaise JK, Frank DN, Mathur R. Impact of the Gut
Microbiota on the Development of Obesity: Current Concepts. Am
J Gastroenterol Suppl. 2012;1(1):22-27.

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/do-gut-bacteria-inhibit-weight-loss

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0958694611000410

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23917447/

https://www.canadianjournalofdiabetes.com/article/S1499-2671(13)00449-8/abstract

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28294985

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1388198106001545

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23313485

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1859949/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3171707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3826031/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3171707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16522473/

https://www.webmd.com/diet/news/20040520/cla-weight-loss#1

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20699581

https://draxe.com/thermogenic/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18326618

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20156466

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0031938416300397

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4916961/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22071814

https://doi.org/10.1016/j.bbr.2015.10.046

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27595104

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3784923/