בריאותלי חושפת: 7 טיפים מפתיעים שיהפכו את הירידה במשקל למשחק ילדים

היום יש לנו מאמר מבית בריאותלי – מועדון המתחטבות של ישראל … הם יעזרו לנו עם כמה עצות שעובדות ללקוחות שלהם, כבר היום. אז מהם הסודות שיעזרו לך לרדת במשקל בקלות? המשיכי לקרוא, כי מה שתגלי כאן עומד לשנות את חייך. מוכנה? יאללה, יוצאים לדרך!

1. תנועה בסופי שבוע

תנועה בסופי שבוע – רעיון מעולה! מחקרים מראים ש-30 דקות של פעילות גופנית בינונית, כמו הליכה קלילה, יכולים לשרוף עד 150 קלוריות.

ואם תשלבי את זה לפני הארוחות, התיאבון שלך יהיה מאוזן יותר. אז בסופ"ש הקרוב, תנעלי נעליים נוחות ותצאי להליכה מהנה בחיק הטבע! זה ממש עוזר ללקוחות בריאותלי, אין סיבה שזה לא יעזור גם לך

הופה, זה היה פשוט! בואו נראה מה עוד יש לנו…

2. שתיית מים אחרי ארוחת ערב

2. שתיית מים אחרי ארוחת ערב – איזה טיפ חכם! ידעת שמחקר שפורסם ב Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism מצא ששתיית חצי ליטר מים יכולה להאיץ את קצב חילוף החומרים ב-30% תוך 10 דקות? וואו, זה כמעט כמו קסם! אז מהיום, תשתדלי לשתות לפחות כוס מים גדולה אחרי ארוחת הערב. נשמע לי שבריאותלי הולכת להודות לך על זה!

    נותרת עם טעם של עוד? יופי, כי אנחנו לא מפסיקים כאן…

    3. צחצוח שיניים, ברגע הזה

    צחצוח שיניים – פעולה קטנה, אבל עם משמעות גדולה. למה? כי ברגע שהפה שלך טעים וריחני ממשחת שיניים, את פחות נוטה "לקלקל" את זה עם חטיפים מיותרים. הורמון הרעב גרלין יורד, ואת פחות רעבה. איזו המצאה גאונית! אוקיי בריאותלי, קדימה לצחצח ולא להתבלבל.

    בריאותלי
    בריאותלי

    מוכנה לעוד כמה רעיונות שווים? קבלי אותם!

    4. מים עם המתקה קלה

    מים עם מעט סוכרזית – תחליף טוב לנשנושים כשהרעב תוקף. העיקר לא להגזים עם הסוכרזית, ולזכור שהמפתח הוא מתינות.

    ממש כמו שכתוב בספר "חוכמת ההמונים" מאת ג'יימס סורוביצקי: "מתינות היא אחד הדברים החכמים ביותר שאדם יכול ללמוד."

    5. ב- בריאותלי אם שאולים שאלות טובות, מקבלים חיים מדהימים

    לתלות שאלות מנחות – וואו, זה פשוט מבריק! דמייני לרגע את האישה החטובה והמאושרת שאת חולמת להיות… מה היא הייתה עושה כשיש לה דחף לנשנוש מתוק מיותר?

    נכון, סביר להניח שהיא הייתה בוחרת עוד כוס מים או חתיכת פרי. אז בפעם הבאה, שאלי את עצמך את השאלה הזו – ותפעלי בהתאם. זה ממש יכול להפוך להרגל מנצח שישדרג לך את בריאותלי.

    7. המלח שלך הוא המפתח ל … נוזלים ועודף שומן

    הפחתת מלח – עצה ששווה זהב. גם ארגון הבריאות העולמי ממליץ על צריכה יומית של פחות מ-5 גרם. פחות מלח = פחות נפיחות ובטן שטוחה יותר. אז אם הצלחת להתרגל בתוך 3 שבועות, כל הכבוד! ואם עוד לא, אל תוותרי – זה ממש משתלם, מבטיחה. בריאותלי תומכת בך לגמרי!

    לסיכום, יש לנו פה שפע של רעיונות וטיפים איכותיים לירידה במשקל מבית בריאותלי, מלווים בחוכמת חיים והמון מוטיבציה. קחי מהם את מה שמתאים לך, התחילי לישם ותראי תוצאות.


    הגוף שלך עושה בשבילך עבודה מדהימה כל יום, אז תני לו קצת אהבה חזרה. סמכי על התהליך, תהני מהדרך, ובריאותלי אתך כל הדרך אל היעד. מאמינה בך ובהצלחה שלך! 🙌💪

    צוות ״חדשות בריאות של ישראל״

    Share:

    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    LinkedIn
    Picture of צוות חדשות הבריאות

    צוות חדשות הבריאות

    קבוצת אנשים שאוהבים בריאות, והמראה חשוב להן

    Social Media

    עוד דברים שיעזרו לך, עכשיו:

    העדכונים הכי לוהטים

    להצטרפות לרשימת ״ישראל בריאה״

    קבלי טיפים ועדכונים בכל פעם שיש לנו תוכן חדש

    קטגוריות

    כיף שהגעת לכאן

    תכנים נוספים

    דילוג לתוכן