נטילת פרוביוטיקה מומלצת לרוב כחלק מתזונה ואורח חיים בריא. אבל מהו הזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה?

יש ויכוח בין מומחים מתי הזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה. יש האומרים שעדיף לקחת אותם עם הארוחה, ואחרים אומרים שעדיף לקחת אותם על בטן ריקה.

באופן אישי, אני חושב שהזמן הטוב ביותר לקחת פרוביוטיקה הוא בבוקר. זה נותן לגוף שלך את ההזדמנות לספוג את הפרוביוטיקה לאורך היום. יחד עם זאת, זה עניין של ניסוי וטעייה. אפשר לגמרי לנסות לקחת את הפרוביוטיקה בבוקר, על בטן ריקה, ולראות איך הגוף שלך מגיב. במידה ומערכת העיכול שלך לא מגיבה טוב, אפשר לנסות את האופציהי השנייה.

כן חשוב להבין: בתקופה הראשונה יכולות להיות בעיות עיכול, גזים, ונפיחות בטנית בגלל שינוי האיזון החיידקים בגוף, זה תקין והגיוני (כמובן, תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא האישי שלך)

אם אנחנו נוטלים פרוביוטיקה עבור מצב בריאותי ספציפי, עדיף לבדוק עם הרופא שלך כדי לראות מהו הזמן הטוב ביותר עבורך לקחת את הפרוביוטיקה.

באופן כללי, נטילת פרוביוטיקה היא דרך בטוחה ובריאה לשפר את בריאות המעיים שלך. רק חשוב להקפיד לבחור תוסף פרוביוטיקה איכותי ולקחת אותו בזמן הטוב ביותר עבורכם.

פרוביוטיקה יתרונות: 5 יתרונות שיש לצריכת פרוביוטיקה שאולי לא הכרת

כולנו יודעים שפרוביוטיקה טובה לבריאות המעיים, אבל האם ידעת שהיא מציעה גם שורה שלמה של יתרונות אחרים? הנה 5 סיבות לוודא שנקבל את מנת הפרוביוטיקה היומית שלנו.

  1. פרוביוטיקה משפרת את מערכת החיסון

פרוביוטיקה הם בעצם חיידקים חיים שטובים לבריאות שלנו, במיוחד למערכת העיכול שלנו. הם יכולים גם לעזור לשפר את מערכת החיסון שלנו. מחקרים הראו כי נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את מספר הפעמים שנחווה שפעת והצטננות.

  1. פרוביוטיקה תומכת בעיכול

פרוביוטיקה עוזרת לשמור על האיזון בין חיידקים טובים ורעים במעיים שלנו. זה חשוב לתפקודי העיכול ויכול לעזור גם במניעת שלשולים. פרוביוטיקה יכולה גם לעזור להקל על הסימפטומים של תסמונת המעי הרגיז ומחלות מעי דלקתיות.

  1. פרוביוטיקה עוזרת לשמור אותנו רזים

נהוג לחשוב כי פרוביוטיקה עשויה לעזור לשמור עלינו רזים על ידי מניעה של ספיגת שומן. היא גם עשוייה לעזור להפחית את מספר הקלוריות שאנו סופגים מהמזון שלנו. זה רלוונטי לסוגים מסויימים של זנים פרוביוטיים.

  1. פרוביוטיקה עשויה לסייע בהורדת לחץ הדם

ישנן עדויות המצביעות על כך שפרוביוטיקה עשויה לסייע בהורדת לחץ הדם. מחקר אחד הראה שלאנשים שנטלו פרוביוטיקה במשך שמונה שבועות הייתה ירידה משמעותית בלחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי כאחד.

5. פרוביוטיקה יכולה לעזור ולהוריד את הנפיחות הבטנית

בעזרת סוגי חיידקים ספיציפים, מערכת העיכול שלנו עובדת טוב יותר, יעיל יותר ונקי יותר. מה שעוזר בין היתר להפחית את הנפיחות הבטנית.

אז הנה, 5 יתרונות של פרוביוטיקה שאולי לא היית מודע להם. פרוביוטיקה לא רק טובה לבריאות המעיים, היא מציעה גם שורה שלמה של יתרונות בריאותיים אחרים. אז חשוב לוודא שנקבל את מנת הפרוביוטיקה היומית שלנו, ובמידה והחלטנו שזה יהיה מתוסף כלשהו, אז לוודא שזה אחד מהתוספים שרשמנו כאן.