רינה כהן, בת 62, חיכתה בקוצר רוח לרגע הזה כל חייה. אחרי עשרות שנים של עבודה קשה וגידול ילדים, היא סוף סוף יצאה לפנסיה ויכלה להתחיל ליהנות מהחיים בלי דאגות או מחויבויות.

היא חלמה על הימים בהם תוכל לקום מתי שהיא רוצה, לטייל בעולם, ללמוד תחביבים חדשים ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים. אבל מהר מאוד, רינה שמה לב שמשהו מעיב על האושר שלה.

לאורך השנים, הקילוגרמים הנוספים זחלו על גופה של רינה בהדרגה, כמו טפיל מעיק שמסרב להרפות. הגוף שלה נראה כמו בלון מנופח, עור רפוי ושומן עודף מקפצים מכל פינה, כאילו מישהו זר השתלט עליה מבפנים.  

היא ניסתה להתעלם מזה בהתחלה. "ככה זה בגילי", אמרה לעצמה, "אין מה לעשות". אבל מתחת לחיוך המאולץ, רינה הרגישה איך הספקות העצמיים שלה מתרבים כמו חיידקים עם רשע בעיניים, אוכלים כל טיפת ביטחון שנותרה בתוכה.

היא הסתירה את הגוף שלה במלתחה של שמלות ישנות ורחבות, התחמקה ממצלמות כמו מאויב ציבורי מספר אחד, וסירבה להראות את פרצופה באירועים חברתיים כדי להימנע ממבטים שיפוטיים שיתעכבו על הישבן התופח שלה.

רינה רצתה כל כך ליהנות מהחופש החדש שלה, אבל המחשבות על המשקל שלה רדפו אותה כל הזמן. היא חשבה בייאוש, "אלו אמורות להיות השנים הכי טובות בחיי. איך אני יכולה לחיות אותן במלואן אם אני מתביישת בגוף שלי בכל רגע?"

רינה כבר ניסתה את כל הגחמות התזונתיות שניתן להעלות על הדעת

מלעכל רק מיצי פירות ועד ללעוס 30 פעם כל ביס בלתי לעיס של סלט חסה אפור. היא יודעת מניסיון שזה תמיד אותו הסיפור – הגבלות נוקשות שקשה מאוד לעמוד בהן, ואז עלייה חזרה במשקל ברגע שמפסיקים. היא לא הייתה מוכנה לעבור את זה שוב.

״חייב להיות פתרון יותר קל וטבעי״


חשבה לעצמה. "בלי להרעיב את עצמי או להתאמן באופן מופרז. פשוט דרך בריאה יותר לחיות שגם תביא לירידה במשקל בלי מאמץ".

נחושה בדעתה, רינה החלה לחפש תשובות ברשת. היא גלשה בפורומים ובבלוגים על בריאות, מחפשת השראה ופתרון …

ואז היא נתקלה במאמר מרתק של פרופסור בעל שם עולמי בשם רוב נייט. חוקר מוביל בתחום חיידקי המעיים, המיקרוביום והקשר שלהם למשקל, השמנה ובריאות כללית. הכותרת מיד תפסה את תשומת ליבה: "איך המיקרוביום שלנו עושה אותנו למי שאנחנו״

סקרנית, רינה נכנסה לראות את הוידאו שזכה לעשרות מיליוני צפיות בעולם. המשיכה למאמר, וצללה לתוך המחקרים שפרופסור נייט ואחרים פרסמו.

ותוך כמה דקות, היא גילתה משהו מדהים שאף אחד מעולם לא סיפר לה.

לפי ד"ר נייט ומומחים אחרים היא הבינה שהסיבה העיקרית שאנשים מבוגרים מתקשים כל כך לרדת במשקל היא בגלל חוסר איזון בחיידקי המעיים שלהם. עם השנים, החיידקים ה"טובים" שתומכים בחילוף חומרים בריא מתחילים למות, בעוד שה"רעים" שמעודדים אגירת שומן משגשגים. התוצאה? עליה במשקל בלתי נשלטת, לא משנה כמה אנחנו מנסים להילחם בזה. היא אפילו השכילה וסיכמה את השעות על גבי שעות שלה בלימוד הנושא:

הרכב המיקרוביום  שלנו משפיע על:

שינוי הרכב המיקרוביום אפשרי באמצעות:

רינה חשבה לעצמה, אז ניסיתי תזונה, זה לא עבד לי עד היום … ניסיתי פעילות גופנית, גם זה לא עבד לי עד היום … אבל יש עוד דרך שלא סיפרו לי עליה. לא ניסיתי לשנות את שינוי הרכב המיקרוביום  ואז נפל האסימון:

״ואו! זו בכלל לא אשמתי״

הגוף שלי פשוט לא פועל כמו שצריך בגלל שיש לי חיידקים לא נכונים במעיים!"
כפי שאפשר לראות בתמונה הזאת שמראה מה קורה לאנשים שלקחו את תוסף הפרוביוטיקה הנכון אל מול קבוצת ביקורת:

המידע הזה היה מעורר השראה. אבל מה שבאמת שינה את חייה של רינה היה הצעד הבא בחקירה שלה.

ד"ר נייט פרופסור לכימיה וביוכימיה באוניברסיטת קולורדו בבולדר, שחוקר את  המיקרוביום האנושי ומומחים אחרים מספרים שיש סוגים מסוימים של פרוביוטיקה יכולים "לאפס" את האיזון במעיים אצל אנשים בכל הגילאים. החיידקים ה"ידידותיים" האלה משגשגים בתוך מערכת העיכול, מגבירים את חילוף החומרים …

ומשתלטים על התשוקות ואפילו
חוסמים את הספיגה של חלק מהשומן מהאוכל.

במילים אחרות, הם יכולים להפוך את הגוף שלנו לשורף שומן טבעי! גם ע״י שינוי המיקרוביום, וגם ע״י יצירת האפקט המדובר ׳׳ריבית דה ריבית״

"אם אוכל לגייס את צבא החיידקים הידידותיים האלה לתוך הבטן שלי," הרהרה רינה בלהט, "אולי סוף סוף אוכל להפטר מכל השומן המיותר הזה בלי להרגיש כאילו אני סוחבת שק אבנים על הגב כל היום!"  

אבל יש כל כך הרבה זנים פרוביוטיים, האם יש זנים יעילים יותר למטרות שונות?
המחקר הבא מראה באופן חד משמעי שכן:

״בתמונה הבלתי נתפסת הזאת יש 3 ממתקים שאסור להתעלם מהם והם בעצם חשפו לי לראשונה
לא רק את היתרונות של שינוי המיקרוביום והוספת חיידקים טובים למערכת העיכול …
אלא הם חושפים גם שיש חיידקים ספיציפים, לתוצאות ספיציפיות … ״ אומרת רינה.

יש זנים פרוביוטיים שעוזרים יותר לנשים לראות תוצאות

. במחקר שנערך, נשים שקיבלו זן פרוביוטי מסויים ירדו במשקל, במסת השומן, והורידו את רמות הלפטין באופן ניכר – מה שיוצר כמעט במידית תחושת שובע.
המחקר גם הראה ירידה במשקל … ויותר מעניין? ירידה במסת השומן, במיוחד אצל נשים (אצל גברים זה לא הראה!).

אבל זה לא נגמר כאן, כי בהשוואה של הקבוצה שהשתמשה בזן הפרוביוטי הזה אל מול הקבוצה שלא השתמשה? הקבוצה שלא השתמשה חוותה עליה במשקל עם הזמן, כשהקבוצה שכן השתמשה? המשיכה לרדת במשקל!

רינה הבינה שזנים פרוביוטיים זה חשוב, אבל יש משהו 1 שמומחים ׳׳שוכחים׳׳ להזכיר

שתהיה תערובת מותאמת למטרות של שינוי הרכב הגוף. היא המשיכה.
לחפש מוצר שיכיל את כל הטוב הזה. באחד המאמרים מצאתי מוצר שמכיל את מה שחיפשתי, רינה מספרת. ואפילו יש שם את הרכיב שמומחים רבים אומרים שהוא הנוגד חימצון היעיל ביותר על פני כדור הארץ.

רינה מספרת: ״אחרי שראיתי כתבות שאפילו אסטרונאוטים משתמשים בו בחלל
בשביל להגן על התאים שלהם מפני קרינה, ידעתי …

מה שטוב להגנה על התאים של האסטרונאוטים של נאסא – יהיה טוב גם לי

את תערובת הפרוביוטיקה שהוכחה כיעילה, הרכיב שנמצא בלב ים ואסטרונאוטים השתמשו בו בשביל לחזק את התאים מנזקי רדיקלים חופשיים אסטקסנטין עם שילוב של פרהביוטיקה שעוזרת לפרוביוטיקה לשגשג ולהתרבות, וכמובן הזנים שהמחקרים הראו שהם יעילים לשינוי הרכב הגוף …

 "פרוביוטיקה פרוטקטור", תערובת מהפכנית של חיידקים על שעזרה לאלפי נשים לשפר את מערכת העיכול ולרדת במסת השומן, כאילו הגוף שלהם הפך למכונת שריפת קלוריות משוכללת. היא הכילה את כל הזנים המיוחדים שהוכיחו את עצמם בכל הפרמטרים. ולמזלי, ראיתי שיש המון ממליצות, ואני לא לבד

איריס - פרוביוטיקה פרוטקטור
איריס – פרוביוטיקה פרוטקטור
דור - פרוביוטיקה פרוטקטור
דור – פרוביוטיקה פרוטקטור
רינה - פרוביוטיקה פרוטקטור
רינה – פרוביוטיקה פרוטקטור

רינה ידעה שהיא חייבת לנסות את זה. היא מיד נכנסה לאתר של "פרוביוטיקה פרוטקטור" והזמינה אספקה של 6 חודשים, ״זו החבילה המשתלמת, וגם קראתי ברחבי האינטרנט שמומלץ לנסות לפחות 3 חודשים, וגם ככה … חברת בריאותלי מבטיחה שאם זה לא עובד מכל סיבה שהיא בחודש הראשון או השני? אפשר להתחרט ולהחזיר את שאר המוצרים ולקבל זיכוי מלא עליהם״ אומרת רינה.

היא כמעט ולא יכלה לחכות להתחיל את המסע לקראת חיים חדשים ומלאי שמחה. כשהמוצר הגיע, רינה קראה את ההוראות בקפידה. זה נשמע קל מדי מכדי להיות אמיתי – פשוט לקחת כמוסה אחת על בטן ריקה בכל בוקר. "אין סיכוי שזה יעבוד," רטנה בתוכה, אבל היא הייתה נחושה בדעתה לתת לזה הזדמנות הוגנת. 

אז במשך 30 הימים הבאים, רינה תיעדה כל יום את השינויים שהרגישה…

יום מס׳ 1

התחלתי לקחת את "פרוביוטיקה פרוטקטור" הבוקר. הכמוסה יחסית קטנה וקלה לבליעה עם מים. לא מרגישה שום הבדל כרגע, אבל אני יודעת שלוקח זמן לחיידקים להתיישב במעיים. סקפטית אבל מלאת תקווה.

שבוע 1

השינוי הראשון שאני מבחינה בו הוא ברמות האנרגיה. אני מרגישה הרבה יותר עירנית ומרוכזת במשך היום. בנוסף, התחלתי להרגיש פחות נפוחה אחרי ארוחות. הבטן שלי נראית קצת יותר שטוחה. לא משהו ששמים לב, ואולי זה רק בראש שלי כרגע, אבל מעניין לאן זה יוביל…

שבוע 2

אלוהים אדירים, המשקל שלי צנח בקילו וחצי! הפעם ללא ספק שאני מרגישה שהבטן הבצקית שלי נמסה כמו גוש חמאה על מחבת לוהטת! זה לא הרבה, אבל בהחלט התחלה מבטיחה. אני גם מרגישה שיש לי פחות כמיהה למתוקים ולנשנושים. פשוט לא מרגישה צורך בזה כמו פעם. העור שלי גם מתחיל לקבל זוהר בריא יותר. לא יודעת אם זה פלאסבו או מהמוצר עצמו, אבל אני קצת מתרגשת!

שבוע 3

סך הכל ירדו 2.3 ק״ג, למרות שקראתי מחקרים שמראים על ירידה יותר מתונה, אם בכלל. מאוד מפתיע. אני לא מאמינה כמה קל זה היה. פשוט לקחתי את הכמוסה שלי כל בוקר, אכלתי ארוחות רגילות, ולא ממש התאמצתי.

אני כן מרגישה יותר חשק לשמור על התזונה. המכנסיים שפעם חנקו אותי עכשיו מרפרפים סביבי כמו מפרש ברוח, והיום, אחרי 3 שבועות קיבלתי מחמאה ראשונה על הגזרה שלי.

זה כל כך מחזק אותי להמשיך!

סוף החודש הראשון – ואלה התוצאות שרינה חוותה עם פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי

התוצאות עד עכשיו פשוט מדהימות. ירדתי 3.2  קילו בסך הכל תוך חודש, והמספרים ממשיכים לרדת. אבל יותר מזה, אני פשוט מרגישה נהדר! וזה אושר גדול שאני לא צריכה להרגיש כמו בלון אחרי כל ארוחה, יש לי המון מרץ, העור שלי זוהר, אני ישנה טוב יותר בלילה. הכי חשוב, הביטחון העצמי שלי מרקיע שחקים. סוף סוף אני מסוגלת להסתכל במראה ולחייך למה שאני רואה.

לפני "פרוביוטיקה פרוטקטור", הרגשתי שהגוף שלי בוגד בי. לא משנה מה עשיתי, פשוט לא הצלחתי להשתלט על המשקל והתסכול שלי. אבל עכשיו אני מבינה שזו לא הייתה אשמתי. פשוט לא היו לי את החיידקים הנכונים כדי לתמוך בירידה במשקל. 

עכשיו, אני מרגישה שוב שליטה, ואני לא לבד. אני יכולה לבחור מה אני אוכלת מבלי לפחד מהתוצאות. אני נהנית לצאת עם חברים ומשפחה בלי להתבייש או להסתיר את עצמי. אני קונה בגדים חדשים שגורמים לי להרגיש יפה ונשית.

תוסף פרוביוטיקה להורדת הכרס
תוסף פרוביוטיקה להורדת הכרס
פרוביוטיקה לבטן נפוחה
פרוביוטיקה לבטן נפוחה

בקיצור, אני סוף סוף חיה את החיים במלואם!

אני יודעת שזו רק ההתחלה. ככל שאמשיך לקחת את "פרוביוטיקה פרוטקטור", המעיים שלי יהיו בריאים יותר והתוצאות רק ילכו וישתפרו. אני כל כך אסירת תודה שמצאתי דרך טבעית וקלה כל כך לטפל בגוף שלי ולהגשים את הפוטנציאל שלי.

אני רוצה לומר לכל הנשים בגילי – אל תוותרו! אתן לא חייבות להשלים עם עודף משקל ותסכול רק בגלל הגיל שלכן. הגוף שלכן מסוגל להשתנות ולהבריא בכל שלב בחיים, צריך רק לתת לו את התמיכה הנכונה.

הדבר הכי טוב הוא שזה ממש שינה את חיי מבפנים ומבחוץ. יש לי כל כך הרבה יותר ביטחון לצאת לעולם ולנסות דברים חדשים. סוף סוף אני מרגישה חופשייה להיות הגרסה הכי טובה של עצמי ולחיות את החיים בשמחה ובאומץ.

כל כך התרגשתי מהתוצאות שלי שפשוט הייתי חייבת לשתף את זה עם כולם. אם אתם דומים לי ונמאס לכם להילחם במשקל שלכם, אני ממליצה בחום לנסות את פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי. זו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלתי מעודי.

כפי שרינה תיארה בסיפור המרגש שלה, פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי יכול להיות השינוי שחיכיתם לו כל חייכם. זה הזמן לתפוס את ההזדמנות לשנות את המציאות שלכם ולהתחיל ליהנות מהחופש, הביטחון והאושר שמגיעים עם גוף בריא יותר.

אנחנו כל כך בטוחים שתאהבו את התוצאות של פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי, שאנחנו מציעים לכם להצטרף למועדון ההטבות שלנו ולקבל הנחה מיוחדת ואחריות להחזר כספי מלא למשך 180 יום.

כן, שמעתם נכון, 180 יום לבדוק אותנו – ואם זה לא עבד? הכסף על המוצרים הסגורים חוזר אלייך.

לא אהבת את המוצר? אפשר לשלוח לנו מייל לתיכה ולקבל זיכוי על הקופסאות הסגורות בקיזוז עלויות ששילוח. זה נועד כדי לתת לכם את הביטחון המלא לנסות את המוצר בלי סיכון.

אז אל תחמיצו את ההזדמנות הזו לשנות את חייכם. לחצו על הכפתור למטה כדי להזמין את האספקה שלכם של פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי עוד היום ולעשות את הצעד הראשון לקראת הגרסה הכי טובה והבריאה שלכם!

לחצו כאן כדי להזמין את פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי שלכם עכשיו

עכשיו, בוא נעבור על כמה שאלות נפוצות שיש לאנשים לגבי פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת:

שאלה: האם פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי בטוח לשימוש?

תשובה: בהחלט כן. פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי מיוצר במפעל כחול-לבן בישראל לתקנים המחמירים ביותר, המפעל בעל כל האישורים הנדרשים של משרד הבריאות. הוא עשוי מרכיבים טבעיים בלבד שנבדקו ונמצאו בטוחים ויעילים. עם זאת, כמו עם כל תוסף תזונה, מומלץ להתייעץ עם הרופא שלכם לפני השימוש, במיוחד אם יש לכם בעיות רפואיות קיימות.

שאלה: כמה זמן לוקח לראות תוצאות עם פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי?

תשובה: למרות שכל אדם הוא שונה, רוב האנשים מתחילים להבחין בשינויים תוך 2-4 שבועות של שימוש קבוע. זה יכול להתחיל עם יותר אנרגיה, פחות נפיחות ודיכוי התיאבון. ירידה משמעותית יותר במשקל בדרך כלל נראית תוך 6-8 שבועות, עם שיפורים מתמשכים לאורך זמן. 

שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר ליטול את פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי?

תשובה: אנו ממליצים ליטול קפסולה אחת של פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי פעם ביום על בטן ריקה, רצוי בבוקר. זה מאפשר לגוף שלכם לספוג את כל היתרונות במלואם. הקפידו לקחת את זה באופן עקבי מדי יום כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

שאלה: האם אני עדיין צריך לשמור על תזונה ופעילות גופנית בזמן נטילת פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי?

תשובה: למרות ש-פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי יכול לעזור לכם להשיג תוצאות יוצאות דופן גם ללא שינויים גדולים באורח החיים, אנחנו תמיד ממליצים לאמץ הרגלים בריאים לתוצאות מיטביות. אכילת מזונות מזינים ועשיית פעילות גופנית מתונה יכולים להאיץ את ההתקדמות שלכם ולתמוך בבריאות כללית. החדשות הטובות הן ש-פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי יכול להפוך את זה להרבה יותר קל ופחות מייסר מאי פעם!

שאלה: מה אם פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי לא יעבוד בשבילי?

תשובה: אנחנו בטוחים כל כך באפקטיביות של פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי, שאנחנו מגבים את זה באחריות של 100% שביעות רצון. אם מסיבה כלשהי אתם לא מרוצים מהמוצר, פשוט תחזירו אותו תוך 6 חודשים לקבלת החזר מלא על הקופסאות הסגורות. אין סיכון מצדכם, אז אין סיבה לא לנסות!

אנחנו מקווים שהמידע הזה עזר לכם ללמוד יותר על ההזדמנות המדהימה והחיים משנת ש-פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי יכול להציע. אם יש לכם שאלות נוספות, אל תהססו לפנות לצוות התמיכה המסור שלנו. אנחנו תמיד כאן כדי לעזור.

אבל אל תחכו – כל יום שעובר הוא עוד יום שאתם מפספסים את ההזדמנות לחיות את החיים הטובים ביותר שלכם. קחו פעולה עכשיו ותתחילו את המסע שלכם עם פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי עוד היום. אתם לא תצטערו על זה!

הזמינו כאן את אספקת פרוביוטיקה פרוטקטור של בריאותלי שלכם

לקבלת ההצעה הכי טובה של פרוביוטיקה פרוטקטור מבית בריאותלי

לחצי כאן למטה

מחקרים ורפרנסים:

(1) השפעות הפרוביוטיקה על שינוי הרכב הגוף
זני הפרוביוטיקה יעילים (2)
מחקרים נוספים חשובים:

1https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24912386/
2https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30875987/
3https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7333005/
4https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30987812/
5https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31118956/
6https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30987812/
7https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29547587/
8https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30928918/
9https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30987812/
10https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20216555/
11https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29688793/
12https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24299712/
13https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3852723/
14https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1756464615005034
15https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28001147/
16https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30262813/
17https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32218248/
18https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/oby.21230
19https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32981107/
20https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32274669/

הנתונים המוצגים במאמר יכולים להשתנות מאדם לאדם, בהתאם לנקודת ההתחלה, ההיסטוריה, גיל, נתונים פיזיולוגיים ועוד … כמו כן, יש להוועץ עם הרופא האישי לפני כל תחילת פעילות. תמיד חשוב להוסיף תזונה ותזוזה בשביל למקסם את התוצאות. כל הכתוב במאמר, הוא בגדר דעה/סיפור ולא המלצה בשום אופן.