כשאין זמן לעשות דיאטה ואימונים … מוסיפים ׳׳סוכנים זעירים׳׳ שיודעים לנתב את הקלוריות ולגרום לירידה במשקל

הסוד לירידה במשקל נמצא ׳׳במטיל הזהב השחור׳׳ בעל טעם של שוקולד ויכולות חיטוב של מכון כושר …

בתקופה האחרונה יש נשים שהצליחו לרדת במשקל, אחרי שנים שהיו תקועות וניסו הכל … הן מספרות שברוב הפעמים הן לא משנות את התזונה ולא מוסיפות אימונים, אלא מוסיפות סוג חדש ומסתורי של פרוביוטיקה שיודע לעשות מה שסוגי פרוביוטיקה סטנדרטים לא עושים.

כשטועמים את ׳״מטיל הזהב השחור׳׳ מרגישים טעם של שוקולד. אבל כשמסתכלים בערכים התזונתיים שלו נחשפת תמונה שונה לחלוטין. הוא מכיל 450% יותר חלבון, 490% יותר סיבים תזונתיים, פחות 310% שומנים ופחות 880% סוכרים (ואפשר לאכול אותו כל יום,ללא רגשות אשם)

״חדשות הבריאות של ישראל״, 2024 | בשיתוף עם בריאותלי

חלקן מדווחות שהן מזדחלות לשמלה שחורה וצמודה שלא יכלו לחלום להכנס אליה אפילו לפני שני עשורים, ועד להשיל קילוגרמים עקשניים באזורים בעייתיים כמו הבטן, הירכיים והירכיים, נראה שהפרוביוטיקה המסתורית הזאת עושה משהו מעניין לביטחון העצמי ולדימוי הגוף של נשים.

 

קשה שלא להסתקרן מהביקורות הנלהבות האלה, אז זה הזמן לקפוץ רגע לספרי המדע לעומק ולראות מה עומד מאחורי ״פרוביוטיקה פרוטקטור״ ולגלות מה הופך את המוצר לכל כך מהפכני.

נראה שאחד מהסודות טמונים במנגנון מיוחד במוצר, נקרא לו ״סוכנים פנימיים זעירים״ ..

אותם הסוכנים פועלים מאחורי הקלעים כדי לנתב את חלוקת הקלוריות באופן תקין, מה שיכול לתמוך ביכולות הגוף לשפר את התהליכים הטבעיים של שריפת השומן בגוף שלנו. אחת הבעיות הנוכחיות הן שמערכת העיכול של האדם הממוצע ׳׳פגומה׳׳.

 

היא לא יודעת לנתב את הקלוריות באופן תקין, וככה יכול להווצר מצב שהגוף שולח עודף קלוריות לתאי השומן. איך אומרים? טעות בכתובת? הטעות הזאת עולה לנו ביוקר!

אז אותם ׳׳הסוכנים׳׳ הקטנים והעוצמתיים האלה עוזרים לתקן תהליכי עיכול ו …

לנתב את הקלוריות לשריפת אנרגיה ולא לתאי השומן וע״י כך

לייצר פלא גדול. לעזור לנשים לרדת במשקל ללא מאמץ מבלי לוותר על הפינוקים האהובים עליהן כמו שוקולד, פיצה או גלידה. כמובן, תמיד עדיף לשמור על תזונה ולהתאמן, אבל לא כולם יכולים … והחלק הכי טוב? ישנן הוכחות מדעיות לגיבוי הטענות הללו!

 

במחקר שנערך על ידי ד"ר ג'ון ק. דיבייס ממרפאת מאיו, התגלה כי "סוגים מסוימים של פרוביוטיקה, במיוחד אלו ממשפחת הלקטובצילוס, הוכחו כמקדמים ירידה במשקל ללא צורך בשינויי תזונה או פעילות גופנית".

 מחקר אחר בראשות ד"ר פיטר ג'ונס מאוניברסיטת מניטובה מצא כי "זן ספציפי של פרוביוטיקה בשם לקטובצילוס רמנוזוס יכול לעזור לנשים לרדת פי שניים במשקל בהשוואה לאלו שלא נוטלות את התוסף".

קחו למשל את שרה. צ מחיפה

היא אמא ל-2 ת בעלת קריירה עמוסה …

היא הייתה תקועה עם העודף משקל שלה עוד מההיריון הראשון, אבל לא מצאה את הזמן או האנרגיה ללכת לחדר הכושר. היא התחילה לקחת פרוטקטור, ותוך שבועות, היא הבחינה בשינוי משמעותי בקו המותניים שלה. הג'ינס שלה כבר לא היה צמוד, והיא אפילו נאלצה לקנות מידה קטנה יותר! 

החלק הכי טוב? ״אני יודעת שאני חייבת להוסיף עוד אימונים, אבל פשוט לא היה לי את הזמן לזה, ועדיין, הצלחתי כרגע גם בלי להוסיףמ אימונים או לוותר על השוקולד הלילי שלי!״

או תראי את לינוי. מ, אשת קריירה בת 45 שנאבקה עם עלייה במשקל באזורים שנשים בגילה חוות, בגלל השינויים ההורמונים – משקל שמצטבר בעיקר בבטן התחתונה, ירכיים וישבן.

היא התחילה להשתמש בפרוטקטור ולא האמינה לשינוי שראתה בגופה. תוך מספר חודשים בלבד היא הצליחה להשיל את הקילוגרמים העודפים והמציקים סביב הבטן והירכיים ולבסוף היא הרגישה מספיק בטוחה כדי להכנס לשמלה אדומה, די קצרה, ומושכת תשומת לב, והרבה,  כזאת שהתאימה למסיבת סוף השנה במשרד שלה.

 

לינוי ושרה הן לא היחידות שרואות את הירידה במשקל, בנפיחות הבטנית ומצליחות לשמור על התוצאות יש אלפי נשים שעברו את הסקר וראו איזה מזונות מתאימים להן לנפיחות הבטנית פה

 

הסוכנים הזעירים של פרוטקטור שמנתבים את שריפת הקלוריות ממרכז הבקרה הכי חשוב לניהול המשקל …

מערכת העיכול שלך. הם אלה שעושים את הקסם שלהם על ידי תמיכה בסביבת מעיים מאוזנת, שהיאממלאת תפקיד מכריע בניהול משקל. הם לא רק עומדים בצד ומעודדים את הגוף שלך, הם פשוט משנים את מה שקורה במערכת העיכול שלך, שהיא סוג של מרכז בקרה לניתוב הקלוריות וניהול המשקל שלך …

הם תורמים לתהליך של הגוף שלך לפרק שומנים ביעילות ולהפיק את המרב מהרכיבים התזונתיים במזון שאת צורכת, ומאפשרים לך ליהנות מהפינוקים האהובים עליך ללא רגשות אשם תוך כדי ירידה במשקל.

אימונים ודיאטה זה חשוב … אבל מה אם אין לך זמן?

את פשוט יכולה לנסות את הסקר החדש של חברת בריאותלי, שעברו אותו אלפי נשים והסיבה שהוא הפך לכל כך פופולארי? היא כי הוא חושף
איזה מזונות משפיעים על הנפיחות הבטנית שלך (לפעמים עד 24 שעות)

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Picture of צוות חדשות הבריאות

צוות חדשות הבריאות

קבוצת אנשים שאוהבים בריאות, והמראה חשוב להן

בשביל לעזור לחברים שלך, אפשר לשתף כאן

עוד דברים שיעזרו לך, עכשיו:

העדכונים הכי לוהטים

להצטרפות לרשימת ״ישראל בריאה״

קבלי טיפים ועדכונים בכל פעם שיש לנו תוכן חדש

קטגוריות

כיף שהגעת לכאן

תכנים נוספים

יצירת קשר

דרכי יצירת ״חדשות הבריאות של ישראל״ היי, איזה כיף שאנחנו כאן, הנה הדרך המומלצת לדבר איתנו אנחנו נמצאים כאן בשביל לעזור ולתמוך. המענה שלנו יכול

הצהרת נגישות – חדשות הבריאות של ישראל

הצהרת נגישות הצהרת נגישות עבור https://www.healthnews.co.il ״חדשות הבריאות של ישראל״ מחויבת להבטחת נגישות דיגיטלית לאנשים עם מוגבלות. אנו משפרים ללא הרף את חווית המשתמש עבור

הצהרת אחריות: המידע באתר זה אינו מיועד או משתמע כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. כל התוכן, כולל טקסט, גרפיקה, תמונות ומידע, הכלול באתר זה או באתרים הקשורים אליו, הוא למטרות מידע כללי בלבד. חדשות הבריאות של ישראל אינה אחראית על דיוק המידע הכלול באתר אינטרנט זה או באתרים קשורים, וכל אדם מצריך התייחסות שונה, המידע באתר עשוי להשתנות ללא הודעה מוקדמת. אם את מתכוונת ליישם את המידע באתר הזה, או בכל אתר אחר ויש לך מצב רפואי מסויים, את מוזמנת להתייעץ עם הרופא המטפל שלך. אין בתמונ/ות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים. השימוש במידע או במוצרים המוזכרים באתר עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. המידע, והמוצרים המוזכרים באתר אינם תרופות ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי.

הירשמו לניוזלטר שלנו

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו ולקבל את התכנים והמידע הכי רלוונטי בתחום הבריאות

לאן לשלוח לך את המתנות

הירשמו באמצעות הודעה

דילוג לתוכן