זמן צריכה: 04:20 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

נכון, זה נשמע כמו עוד הבטחה חסר ביסוס, אבל נראה שיש פה פריצת דרך אמיתית

 

צוות חדשות בריאות ישראל| ירידה במשקל | פורסם 11/08/19 09:31 

בטן שטוחה
יצא לך שרצית לייצר קוביות בבטן, בטן שטוחה או סתם ליהנות מנוף מדהים כשאת מסתכלת במראה? יצא לך שנכשלת בדיאטה ? או בניסיון להתמיד באורח חיים חדש? הרגע הזה שקמים בבוקר, אחרי שזללנו את כל המקרר בלילה, הוא פשוט קשה ויוצר תחושה קשה לכל אורך היום והשבוע… זה מין מעגל כזה שאף פעם לא נגמר אם לא עושים צעד, צעד לכיוון אחר.
 
היי…  איינשטין, נו זה הגאון, אמר פעם שלעשות את אותה הפעולה שוב ושוב ולצפות לתוצאה שונה זה בשבילו חוסר שפיות – לא שהיינו חברים טובים, אבל הוא צודק! 

 

גבירותיי וגבירותיי, מי עוד רוצה ליצור קוביות בבטן, בטן שטוחה ולהמשיך לזלול פיצה?
 
אל תאכלי עוד משולש פיצה 1 בחיים שלך לפני שאת קוראת את השורות המעטות, הקצרות הללו, שיהפכו ממש בעוד שניה למאוד טעימות, עד כדי כך שתרצי לעבור עם הלשון שלך על כל  המסך! את עומדת לגלות איך אפשר לאכול פיצה ועדיין לייצר בטן שטוחה וסקסית.
 
אבל תעשי טובה, אל תעבירי את הדף הזה לאף אחד, כי בקרוב מאוד הוא עומד להיכנס  לספר ייחודי שיימכר לקהל הרחב, כמובן שאת חלק מהחברים שלי, ואנחנו באותה הסירה, ככה שחשוב לי שתקראי את זה.
 
מחקר מדהים בבריטניה לקח 2 קבוצות, ונתן להם לאכול את אותה כמות הקלוריות ביום, במשך חודש. רק שלקבוצה השנייה, במקום הארוחת ערב, נתנו לאכול פיצה(אותן כמות הקלוריות שהיו בארוחת  הערב המקורית).

הקבוצה הראשונה ירדה בממוצע 2 ק”ג, אבל הנתון המעניין הוא שהקבוצה השנייה ירדה בממוצע 2.9 ק”ג. זה נתון די מדהים, המסקנה הייתה שהקבוצה שאכלה פיצה, פשוט הייתה בעלת מוטיבציה גדולה יותר לשמור על התזונה, והיה לה למה לצפות בתפריט. אגב, את המתכון לפיצה המיוחדת שהקבוצה ה- 2, את תקבלי ממש עכשיו 🙂

 

אל תהיי בהלם,
אני לא אומר לך לאכול פיצה כל ערב, אבל שימי לב . . .

 
 אני אישית מכור למאכלים שכאלה, ואני ממש לא מתכוון לסבול באורח החיים שלי, אז מה שעשיתי זה לחפש מתכון בריא וטעים לפיצה, אחד כזה שיהיה דל או ללא גלוטן, ואחד כזה שלא מקפיץ לך את רמות האינסולין לשמיים, שזאת אחת הבעיות העיקריות במאכלים כמו פיצה ומאכלים נוספים שמתבססים על בצק.
 
כמו שכבר הזכרתי בהרבה מהמאמרים שלי, אחת הבעיות העיקריות של הבטן שלנו בפרט וכל הגוף בכלל זה כמות וסוג הפחמימות שאנחנו אוכלים, אז זו הייתה המטרה שלי, למצוא מתכון דל פחמימות שיעזור לך גם ליהנות מהאוכל וגם להמשיך לשרוף שומן בקצב של אצן!
 
 
יש בעיה 1 עם המתכון הזה, אי אפשר להרים את הפיצה ופשוט לאכול עם הידיים, כי יש סיכוי שהיא תתפרק, אבל . . . בואו נהיה אשכנזים כמוני לפחות ל10 דקות ונהנה מפיצה בריאה וטעימה בטירוף בעזרת מזלג 🙂
 
הפיצה היא פיצת “פליאו”, מי שעדיין לא מכיר את סוג התזונה הזאת, זו תזונה שבעיקרון מבוססת על תזונת האדם הקדמון – ללא רכיבים כימיקלים, מזונות מהחי, המנעות מפחמימות, אכילה של שמנים בריאים וכו’.
 
 

קוביות בבטן: הנה הפיצה הבריאה והשורפת שומן שלך

————————————
קרום הפיצה:
 
1 ראש כרובית
1 כפית אורגנו (אני משתמש במיובשת)
1 כפית של אבקת שום  
1 כפית מלח
1 כף שמן זית
1/4 כוס גבינת פרמזן
1 ביצה 
שמן קוקוס או חמאת ג’איי לשימון נייר האפייה 
 
תוספות שאני ממליץ עליהן:
 
עגבניות
בצל
אסקטרה גבינה
זיתים
זיתים שחורים
פיטריות 

 

הוראות:
 
1. מחממים את התנור ל- 350 מעלות צלסיוס מכניסים את  נייר האפייה  עם שמן הקוקוס או החמאה. 
 
2. חותכים את הכרובית לחתיכות, כך שיהיה ניתן לאדות אותה.
 
3. מאדים את הכרובית( ניתן גם להרתיח)  6-8 דקות או עד שהיא רכה. מסננים את המים, כמה שיותר. מערבבים את הכרובית עם שאר המרכיבים בקערה גדולה, חשוב למחוץ את הבלילה כמה שיותר ולערבב ביסודיות. 

 

4.  אחרי שהכנת את העיסה של הפיצה, יש למחוץ אותה לרבע מהגודל שיצא, אני ממליץ לעשות כמה פיצות קטנות במקום אחת גדולה, כי יותר קשה לסדר אותה כשהיא גדולה, זה לא חובה. לאחר מכאן יש להכניס אותה לתנור למשך 20 דקות 

 

5. יש להפוך את הפיצה ולהחזיר אותה לתנור למשך 3-5 דקות  

 

6. מוציאים מהתנור, מוסיפים את הרוטב והתוספות שמתחשק לך. מכניסים שוב לתנור למשך 5-6 דקות כדי לחמם ולהמיס את התוספות.  

 

7. בתיאבון!!! רק מלחשוב על זה אני מתחיל להזיל ריר… עפתי להכין לי גם 🙂
 
  • צוות חדשות הבריאות של ישראל – לנשים
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

דילוג לתוכן