זמן צריכה: 04:20 דק'

3 חוקים לשריפת השומן (אסור לך להתחיל דיאטה בלעדיהם)

שריפת שומן זו היא פסגת החלומות של כל מתאמן באשר הוא,בשביל לעשות זאת אנחנו כמובן צריכים לשרוף קלוריות, במידה ואנחנו נמצאים בדיאטה, אחרי מספר קלוריות מסויימות יתחילו גם לצאת חומצות השומן מתאי השומן אל זרם הדם ומשם להישרף.

 

צוות חדשות בריאות ישראל| ירידה במשקל | פורסם 10/08/19 06:31 

חוקים לשריפת השומן

שריפת שומן – בואו נבעיר אותו! 

שריפת שומן זו היא פסגת החלומות של כל מתאמן באשר הוא,בשביל לעשות זאת אנחנו כמובן צריכים לשרוף קלוריות, במידה ואנחנו נמצאים בדיאטה, אחרי מספר קלוריות מסויימות יתחילו גם לצאת חומצות השומן מתאי השומן אל זרם הדם ומשם להישרף.

ביצוע אימונים אירוביים כחלק ממשטר האימונים שלך זו  דרך בטוחה לשיפור הכושר והסיבולת וכמובן,שריפת השומן. עם זאת את לא צריכה לבזבז שעות על המכשיר במכון הכושר או בבית, על מנת להשיג תוצאות. עבדך הנאמן הכין לך כמה עצות שיעזרו וישדרגו לך את האימון ואת מספר הקלוריות שנשרפות.

1. הגדלי את השיפוע

במקום לרוץ בהליכון או כביש שטוח, הגדילי את השיפוע. לרוב , אנו רצים ללא שיפוע. כאשר אנחנו עושים זאת על בסיס קבוע הגוף שלנו מתרגל לזה ברמה כזאת או אחרת, ברגע שנגדיל את השיפוע , הדופק יעלה מהר יותר וכך נשרוף יותר קלוריות.

יתרון נוסף הוא לאוכלוסייה אשר לא עושה אימוני כוח(טעות!), ככל שהשיפוע גדול יותר כך הפלג הגוף התחתון עובד ומתחזק יותר.

2. תעיפי את הידיים, מהידיות!

כשאת נמצאת על ההליכון, ושמה את ידייך על הידיות, את מפחיתה את אפקטיביות האימון, בהליכה /ריצה אנחנו נעזרים בידיים וכך מפעילים יותר שרירים בשביל להגיע לרמות גבוהות יותר של אימון, ברגע  שאת מורידה את עבודת הידיים, גם התוצאות יהיו בהתאם.

3. צאי מהבית, או מהמכון!

גם אם את רשומה למכון הכושר,אני תמיד ממליץ מדי פעם לצאת לחיק הטבע כדי להוסיף גיוון ואתגרים חדשים לשיגרת הריצה. רכיבה על אופניים וריצה על משטחים לא אחידים משפרות אתלטיות ושיפור השרירים המייצבים.

4. תעצרי, ותצאי, תצאי, ותעצרי!

השתמשי באימוני אינטרוולים למקסם את התוצאות. זה תלוי בתוכנית אימונים שלך, אבל פעם בתקופה (במידה ואת לא עושה ) אני מאוד ממליץ לך על אימוני אינטרוולים, מדי פעם אימון של 10 דקות אפילו יכול להיות מספיק עצים ואפקטיבי, את יכולה לנסות לדוגמא ריצת 100 מטר כפול 10 פעמים, או ריצת 600 מטרים כפול 2, זה מעולה לגיוון ולתוצאות.

5. עשי אימוני קטלבל

אימון זה משפר כל אלמנט כושר, כוח, סיבולת, שיווי משקל, ועוד. אימון מאוד מהנה מאתגר ושונה, גם אם את עושה אימונים בבית, ממליץ לך להשקיע 50-60 שקלים ולקנות זוג משקולות קטלבל. כן, גם כושר וסיבלות זה חשוב, אך גם טונוס השריר שיקבע איך הגוף שלך יראה בסוף תהליך ההרזיה.

הוספנו לך עוד 2 חוקי בונוס 🙂

מספיק שתתחילי ליישם אפילו חוק אחד, מחמשת החוקים האלה? כבר עשית טובה ענקית לגוף שלך.

בהצלחה!

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל – לנשים
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

דילוג לתוכן