זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו

זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר

זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

ג׳ניה רומסקי מעיד תחת שבועה: ״דיאטת החירום שלי לא מכילה מאיץ הרזיה לא חוקי״

ג׳ניה רומסקי מעיד תחת שבועה: ״דיאטת החירום שלי לא מכילה מאיץ הרזיה לא חוקי״

 

לראשונה: סלב הכושר האינטרנטי, ג’ניה רומסקי, מסכים לחשוף בחינם בפני 10,000 ישראליות את סוד דיאטת החירום שרקח (״ לאירועים מיוחדים שחייבים להגיע אליהם טיפ-טופ גם אם זה בעוד שבוע – שבועיים , מעכשיו ״)… רק כדי להוכיח שהיא בטוחה לשימוש בציבור, אפשר לשמור על התוצאות שלה, ואפילו ליהנות מקוביות שוקולד, ואוכל טעים על בסיס יומיומי
קרא עוד
לראשונה: סלב הכושר האינטרנטי, ג’ניה רומסקי, מסכים לחשוף בחינם בפני 10,000 ישראליות את סוד דיאטת החירום שרקח (״ לאירועים מיוחדים שחייבים להגיע אליהם טיפ-טופ גם אם זה בעוד 7-14 ימים, מעכשיו ״)… רק כדי להוכיח שהיא בטוחה לשימוש בציבור, אפשר לשמור על התוצאות שלה, ואפילו ליהנות מקוביות שוקולד, ואוכל טעים על בסיס יומיומי
קרא עוד:

נועה.ל |חדשות בריאות ישראל| 11/20/19 05:58 

Facebook
Twitter
LinkedIn

רומסקי: “הדיאטנים שונאים לי את הנשמה… ומתפללים שדיאטת החירום תקבר מתחת לאדמה

מלחמה. אין דבר כיום שתעשיית הדיאטנים בישראל חפצה בו יותר מלקפד את ראשו של מומחה ההרזיה ג׳ניה רומסקי. רומסקי הצעיר (26) הוא דמות מוכרת בעולם הכושר וההרזיה של האינטרנט הישראלי, ומפרסם מגזין הרזיה במייל הנוחת בתיבות הדואר של יותר מ-55,000 נשים. אך פופולאריות זו לא הייתה מה שהקפיץ את הדיאטנים מהכיסא.

הדיאטה שאפילו רומסקי עצמו מזהיר מפניה

שום דבר לא הכין את רומסקי למחול השדים שפרץ לפני שלוש שנים, כשפרסם לראשונה את תוצאות קבוצת הניסוי של דיאטת החירום שלו, אותה בנה כמענה לנשים הרוצות להראות במיטבן לקראת אירוע מיוחד, ומוכנות לעשות את מה שצריך כדי להשיג זאת.

הוא מעיד:

“אני נמצא בקשר קבוע עם המנויות שלי ושנים שהן מבקשות ממני פתרון יעיל ומהיר, ובריא יותר מדיאטות הכסאח, לקראת אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה, ירח דבש או אירוע קריטי של המשפחה והעבודה.”

ומה קרה אז?

“אז אחרי שגיליתי את המחקר עם ׳תיאורית תנור השריפה׳, הזמנתי 23 מהן לקבוצת ניסוי סגורה שבה ליוויתי אותן אישית דרך דיאטת החירום. אני אומר מראש שמדובר בדיאטה לא פשוטה שדורשת מאמץ והקרבה, אז מי שלא מוכנה לזה שלא תנסה.”

הקבוצה הכילה כ-23 נשים שבחרו לשים עצמן בידיו של רומסקי ולהפוך לשפנות הניסוי של דיאטת בזק השנויה במחלוקת שפיתח. רומסקי מזהיר: “קודם כל אני חייב להזהיר לפני שממשיכים לקרוא. דיאטת החירום מתאימה רק לנשים בנות 18 ומעלה. אז אני מבקש, מי שצעירה יותר, שלא תקרא את הכתבה.”

מדוע קיימת הגבלת הגילאים?

“אסור להשתמש בדיאטת החירום ליותר מ-8 שבועות במסגרת של שישה חודשים, בגלל שאז היא הופכת ללא בריאה. עכשיו, בגלל שעבדתי עם מתבגרות, כולנו יודעים שהלחץ החברתי לחתוך במשקל חזק מהרצון לשמור על הבריאות. אני חושש שהן לא יקשיבו להנחיות.”

אוקייועכשיואיך הצלחת להרים על הרגליים האחוריות תעשייה שלמה?

“קבוצת הניסוי הראשונה שלי רצה שבועיים. בממוצע, המשתתפות הורידו בכל שבוע 2.79 קילו, 5.58 קילו אחרי שבועיים. וגם אחוז השומן ירד. 1.8% בשבוע, 3.6% אחרי שבועיים.”

יש מספיק דיאטת הרעבה שמספקות תוצאות דומות

“בדיוק, רק שבדיאטת חירום הן הכניסו 500 קלוריות יותר ביום, ביחס למה שאכלו עד אז. בגלל זה נכנסנו לשוק. התיאוריה שחפרתי החוצה – “תנור השריפה” הוכיחה שהיא באמת פועלת.”

 

“ככה זה עובד: ברגע שאנחנו מכניסים פחמימות לגוף שלנו – כמו לחם, פסטה, אורז, תפוח אדמה – הגוף שלנו הופך אותן למה שנקרא “גליקוגן”. והגליקוגן? נשרף כדי לספק אנרגיה לגוף. ממש כמו לזרוק בולי עץ יבשים לתנור הסקה כדי לחמם את הבית. עד עכשיו ברור?”

כןתמשיך

“אוקיי, אז התיאוריה שמצאתי במאמר של חוקרת בשם רייצ׳ל אסטודילו מאוניברסיטת וויליאם פטרסון, שואלת שאלה כזאת: אם הגוף משתמש בשריפת גליקוגן – פחמימות – לאנרגיה, מה יקרה אם נרוקן את מאגרי הקליגוקן שלו?…”

ומה התשובה?

“אסטודילו טענה שבלית ברירה, הגוף יהיה חייב לעבור לשרוף שומן. לא גליקוגן. שומן! ואלה חדשות נהדרות. תקשיב, הרי כמה פעמים ראית אנשים שהורידו במשקל, אבל עדיין המראה של הגוף לא מחמיא בגלל שהוא מלא שומן?…”

 

לא מעט

“בגלל שזה מה שקורה בדיאטות כסאח הרגילות. מורידים במשקל דרך פירוק שרירים וייבוש, אבל לא נוגעים בשומן. ואז נוצר המראה הלא מלבב של גוף ששוקל פחות, אבל סוחב עליו בדיוק את אותה כמות שומן.”

אני חושב שדוגמא לקוראים תעזור

“אוקיי, מוכן? אז נכנסת לדיאטת כסאח עם משקל גוף של 72 קילו ו-35% שומן, שזה 25 קילו. דרך הדיאטה, פירקת שרירים וייבשת את עצמך, ככה שהמשקל שלך ירד ל-65 קילו. אבל מה הבעיה? אתה עדיין נושא 25 קילו של שומן, מה שאומר שעכשיו אחוז השומן שלך בכלל גדל. זינק ל-38%”

עדייןלא הרגשת חוסר אחריות לנסות תיאוריה לא מבוססת על נשים בשר ודם?

“אני הייתי שפן הניסיונות הראשון. העליתי במשקל באופן מכוון ל-100 קילו וניסיתי את דיאטת החירום. ירדתי בממוצע 4.2 קילו בשבוע, 2.1% באחוזי השומן… רק אז פתחתי את קבוצת הניסוי כדי לבדוק אם רק הגוף שלי מגיב ככה, או שיש פה משהו שיכול לעבוד כמעט עם כל אחת.”

ובקבוצת הניסוי?

“הוכחתי שהתיאוריה באמת פועלת. הן אכלו במשך 4 ימים יותר ממה שהן רגילות, ועל הדרך רוקנו את מאגרי הקליקוגן שלהן, ככה שהגוף שרף בשבילן את השומן. בשאר שלושת הימים, הן עברו להעמסת פחמימות ועדיין חתכו 5.58 קילו ו-3.6% שומן אחרי שבועיים.

כאן קלטתי שיש פה בשורה רצינית, ופתחתי את הקבוצה הרשמית הראשונה של דיאטת החירום שכללה 71 נשים שקיבלו תוצאות טובות טיפה יותר, בגלל ששכללתי את הנוסחה

“השטן של ההרזיה”

זה השם שיצא לרומסקי בקרב קהילת הדיאטנים, אשר יצאה למסע צלב נגד רומסקי. “לא יכול להיות”, אומרת מיכל רבינובסקי-צוריאל (השם האמיתי שמור במערכת), “שהפרחח הזה שהוא עוד לא בן שלושים, טוען שהדיאטה שלו עובדת ולא פוגעת בגוף. רק אורח חיים בריא מוכח כמוביל להרזיה בטוחה”

אך תוצאות 94 הנשים שכבר עברו את התכנית מעידות כי יש אמת כלשהי בדברים

“אתה באמת חושב שהממצאים של 94 ישראליות שווים משהו? כדי להוכיח מעל לכל ספק שדבר כזה באמת עובד ובריא, אתה צריך מחקר עם קבוצת מדגם מייצגת של האוכלוסיה, של מינימום 1,000 נשים, ותקופת מחקר של 15 שנה לפחות.”

ריאלי להמתין תקופת זמן שכזאת?

“בעבר הייתי אומר… אין מה לעשות, מי שרוצה לרזות בביטחון חייבת להיות מאוד זהירה ולהתבסס רק על תוצאות ניסויים ארוכי טווח, שנמצאו מובהקים ברמת ביטחון של 0.95% לפחות.” אבל היום? אנחנו 3 שנים אחרי 'הפיצוץ' של דיאטת החירום. במחזורים הקודמים היו אלפי נשים שהצטרפו, יותר מה שיכולתי להכיל , זאת הסיבה שלא הוצאתי אותה במשך ה-3 השנים האחרונות, למרות מאות הפניות שקיבלתי. עכשיו אני יודע שהתוצאות הן מוכחות ב-100%.

"שימוש 'בטקס 3 השלבים' של דיאטת החירום מקפץ היקפים על בסיס יומיומי מבלי לוותר על המתוק"

הקרב של חייו

ביקורות מאין אלה, הובילו את רומסקי לקרב הגדול של חייו- הקרב לטיהור שמו.

זאת הסיבה שבגללה הוא פורס את הקלפים על שולחן ומסביר בפירוט על דיאטת החירום, ואיך להשתמש בה, בסדרת הסרטונים החינמית שפתח ל-10,000 הראשונות שיירשמו אליה.

הוא מסביר:

“הרגשתי שמספיק, אני לא יכול להסתיר את דיאטת החירום בזמן שהדיאטנים מתנכלים לי ככה. אז למשך שלושה שבועות, פעם אחת ויחידה, אני חושף את מנגנון הפעולה המדויק שלה, ברמה של צעד-אחרי-צעד. ואגב, אם בעבר זה היה בגדר תיאוריה שנשמעת מדהים? היום עשו את התוכנית אלפי נשים, ויש לנו 14,987 לקוחות – והכל מוכח.

 

אז הכנתי שיעור עם תוכנית פעולה פרקטית, שמראה הכל, כדי שעוד -100,000 נשים יוכלו לתפוס את המקום שלהן בפנים, לנסות אותה וליהנות מהתוצאות… אחר כך, כבר לא יהיה לאף אחד  מה להגיד.” 

ג'ניה מסביר - כמה זה חשוב לאזן את גוף האישה
השיעור של דיאטת החירום שחושף איך לנצל את מנגון שריפת השומן הנשי שהתפספס ע"י הרפואה המודנית ואנשי המקצוע

 דיאטת החירום גרסת הפרימיום נוצרה מצורך מאוד ברור, נשים שיש להן אירוע מסויים שחשוב להן מאוד, או שהן נמצאות במעגל הדיאטות המון זמן וחייבות מוטיבציה במידית בפורמט של חיטוב כמעט מיידי שרואים אותו במראה. כמו שאמרתי בהתחלה… זה ממש כמו ’‘להשאיל" את הגוף של החברה החטובה שלך.

מה שאני מגלה בסדרה הזאת זה לא רק איך להתחטב לקראת אירוע קרוב בעזרת אותו ’טקס 3 השלבים‘, אלא אני גם מראה איך לשמר את התוצאה, לתמיד. זאת הסיבה שהכנתי את הוידאו החדש של דיאטת החירום – שחושף את תוכנית הפעולה.

 לצפייה בשיעור שחושף איך איך 14,987 נשות דיאטת החירום גילו את המנגנון לשריפת השומן הנשי,שהתפספס ע“י הרפואה המודרנית והשילו סך הכל   20,712 ק“ג לאירוע שהיה קרוב, מבלי לסבול דקה… וכל זה ע“י שימוש ’‘בהרגל 3 שלבים‘' פשוט שמבטיח קיצוץ יומי בהיקפים שישאיר את הפה שלך פעור!

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל – לנשים
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

חדשות הבריאות של ישראל
דילוג לתוכן