זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו

זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר

זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

תחזיקי חזק: זה מה שהן עושות 60 דק׳ לפני השינה בשביל לרדת במשקל, להוריד את קו המותניים ולחוות ׳שינה המחטבת׳ ​

״מקורבים לחברת בריאות גדולה בישראל מספרים כי בימים אלה נוצרה נוסחה חדשה שמאפשרת לקבוצה קטנה של אנשים להצטרף  ולנצל את השינה שלנו לשריפת קלוריות, בעזרת שינוי אחד באיכות השינה שלנו, מה שמאלץ את הגוף שלנו להוריד את רמות הסטרס, הקורטיזול, עודף המשקל בירכיים והמשקל הכללי״

״מקורבים לחברת בריאות גדולה בישראל מספרים כי בימים אלה נוצרה נוסחה חדשה שמאפשרת לקבוצה קטנה של אנשים להצטרף  ולנצל את השינה שלנו לשריפת קלוריות, בעזרת שינוי אחד באיכות השינה שלנו, מה שמאלץ את הגוף שלנו להוריד את רמות הסטרס, הקורטיזול, עודף המשקל בירכיים והמשקל הכללי"

 

צוות חדשות בריאות ישראל| ירידה במשקל | פורסם

צוות חדשות בריאות ישראל| ירידה במשקל | פורסם

Facebook
Twitter
LinkedIn

רוב האנשים יכולים להתאמן שעות רבות במהלך השבוע, הם יכולים לשמור על תזונה נקייה לחלוטין … הם יכולים לנסות הרבה דיאטות … ועדיין, חלקם הגדול לא באמת רואה תוצאות במראה. נראה שאחת הסיבות המעניינות והנחקרות ביותר קשורות דווקא במשהו שקיבל את הכינוי: ״מתגי ירידה במשקל״ ו-״מתגי אחסון השומן״. תמיד ידענו שהם נמצאים ושאפשר להפעיל אותם בעזרת אימונים ארוכים ותזונה ׳׳נקייה׳׳.

אבל נראה שעכשיו יש דרך נוספת להפעיל אותם, אחת יותר ׳׳נגישה׳׳, דווקא לפני השינה. ואם חשבנו אפילו לרגע שכמות ואיכות השינה לא משפיעים על המשקל, אפשר לעצור לרגע, ולחשוב שוב… כי מחקר בריטי הראה:

״אנשים בעלי נדנודי שינה, קושי בהרדמות ושינה לקויה אוכלים 385 קלוריות יותר ביום ועם סיכון מוגבר לסכרת״

נשמע שטויות, נכון? אז הוצאנו את המחשבון שלנו, ותיקתקנו. זה יוצא 139,062 קלוריות בשנה שאנחנו אוכלים.  זה אומר עליה או עיכוב בירידה של 1.5 ק״ג בחודש. בכל מקרה, מתברר משהו יותר מעניין מהסקירה הזאת …. יש 2 סוגי קלוריות, או במילים אחרות … יש קלוריות ויש קלוריות. יש סתם קלוריות משמינות, אבל יש גם קלוריות שיוצרות יותר חרדות, תסכול ואולי הכי נורא, במיוחד למין הנשי … זה קלוריות שנצברות באזור הירכיים.

״אנשים עם מחסור בשינה איכותית  מעלים את הסיכוי לצבירת השומן באזור המותניים והבטן״

זה מה שנקרא, פגיעה כפולה. גם קלוריות עודפות שנכנסות לגוף שלנו בגלל חוסר יכולת לשלוט בחשק הבלתי נשלט במתוק… אבל הן גם מגיעות לאזורים המעצבים, שתמיד נעדיף שיהיו ׳הדוקים׳ ובריאים. היה מחקר אחד ענקי שפשוט זינק לנו בבדיקה שלנו. כי הוא פשוט בדק כמויות אדירות של אנשים, מעל ל-300,000 אנשים … מה שהוא מצא זה שאנשים שישנו פחות מ-7 שעות שינה איכותויות, נמצא סיכון מוגבר להשמנה. מעניין אם זה מפתיע מישהו ? לא כל כך.

"אפשר לנצל את השינה לשריפת קלוריות – מבלי להוסיף אימונים או לאכול סלט נוסף״

מה שמרתק בעולם הזה, שזה לא רק עניין של כמות השעות, אלא גם איכות השעות שינה … ואם יודעים איך להפוך את השינה לאיכותית יותר, בעזרת 4 שלבי שינה לא מוכרים … אפשר להפעיל את ׳מתגי הירידה במשקל׳ לפני השינה, ולנצל 180 שעות שינה בחודש בשביל לשרוף עוד קלוריות … ומה שצריך לעודד את כולנו, שאנחנו לא צריכים להוסיף עוד אימונים או לאכול עוד סלט, רק לוודא שאנחנו מנצלים את שעות השינה בדרך מאוד ספיציפית.

״יש 4 שלבי שינה לא מוכרים שיכולים לשנות את איחסון השומן בירכיים״

ברור לכולם שאימונים ותזונה הם חשובים. אבל אם הכימיקלים שמשתחררים במוח שלנו בזמן השינה אחראיים לכמה שליטה עצמית תהיה לנו בזמן שיציעו לנו  את העוגת באונטי הזאת ביום הולדת של ליטל בעבודה, או כמה כוח יהיה לנו לצאת לאימון אחרי יום עבודה, או כמה קלוריות נשרוף באימון, כמה זמן נוכל להתמיד ואיך המזון יתעכל … אז חשוב לדאוג להם, ולהבין איך 4 שלבי השינה משפיעים על הנראות שלנו.

4 שלבי השינה ע״פי האקדמיה האמריקאית לרופאת שינה AASM, קבעה שיש 4 שלבי שינה … והם אלה שייקבעו איך החיים שלנו, הגוף שלנו והאזורים העיקשים כמו הירכיים ייראו. אבל יותר מזה, הם גם ייקבעו כמה קלוריות נשרוף בזמן השינה, איך נתעורר בבוקר וכמה מההורמונים שאחראיים על הוצאת הקלוריות מתאי השומן פעילים … וכמה מההורמונים שאחראיים על אחסון חומצות השומן כבויים.

אז אם השינה היא לא לפי 4 השלבים של ׳׳השינה המחטבת׳׳ – אנחנו מסתכנים בעליה מידית ובלתי נשלטת במשקל.

מה שמרתק בעולם הזה, שזה לא רק עניין של כמות השעות, אלא גם איכות השעות שינה, ואם יודעים איך להפוך את השינה לאיכותית יותר, בעזרת 4 שלבי השינה של האקדמיה האמריקאית לרפואת שינה אפשר אפילו לקרוא למשיח של עולם הירידה במשקל וממש להפעיל את ׳מתגי הירידה במשקל׳ לפני השינה, ולנצל 180 שעות שינה בחודש בשביל לשרוף עוד קלוריות. ומה שצריך לעלות חיוך רחב על הפנים של כולנו הוא שאנחנו לא צריכים להוסיף עוד אימונים או לאכול עוד סלט נטול טעם, רק לוודא שאנחנו מנצלים את שעות השינה בדרך מאוד ספציפית.

8 רכיבים שיכולים לספק את ׳׳השינה המחטבת׳׳ אבל בשילוב של ׳׳הדלקת מתגי הירידה במשקל׳׳ …

יש 8 רכיבים שמקושרים ל׳׳שינה מחטבת׳׳ ועמוקה, וחלק ניכר מהם אנחנו רוצים להוסיף ליום יום שלנו. למשל פוספטידל סרין, תרכובת לשיפור כישורי החשיבה והזיכרון. מלטונין, תרכובת טבעית שיודעת לספק תמיכה רבת עוצמה להפחתת זמן ההרדמות, הגדלת מחזורי השינה ושיפור איכות השינה הכללית.

בנוסף, תמצית ולריאן שנחשבת למשפרת שינה עוצמתית כבר 2,000 שנה. איתה יש את האשווגנדה (עשוי להוריד לחץ ולשפר את תפקוד המוח), גאבא (מפחית מתח, עייפות וחרדה),, HTP-5 שכל אלה נחשבות ל׳סופר פוד׳ של עולם השינה המחטבת …

וכמובן, איך לא – חייבים גם לייצר סרטונין, והסוד כאן הוא להוסיף תזונה שכוללת מגנזיום וויטמין B, ויטמין B3, B5  ו- B6  מה שיכול לספק תמיכה יוצאת דופן להמרת טריפטופן לסרוטונין, שהוא המלווה של הורמון מווסת השינה מלטונין. השילוב של כל אלה, יהיה השילוב העוצמתי ביותר שקיים היום. ויטמין B  ומגנזיום אפשר להשיג מהתזונה היומיומית שלנו, ועדיין, לרוב האנשים יש מחסור. אבל את שאר הרכיבים נורא קשה להשיג לאנשים עסוקים.

השילוב הזה של  הוויטמינים, התמציות וחומצות האמינו יוצר את ״טכנולוגיית השינה המחטבת״ החדשה

נראה שהשילוב בין שינה עמוקה, ארוכה ואיכותית יותר מעביר את הגוף את כל 4 שלבי השינה, יוצר שינה עמוקה ואיכותית יותר שמשפיעה כבר מהבוקר על בקרת הרעב, המטבוליזם, רמת האנרגיה והיכולת שלנו לשרוף יותר קלוריות. אין היום אף נוסחה בשוק שמשלבת את שילוב כל  הרכיבים האלה שמפחיתים את רמות הסטרס, הקורטיזול, מייצרים מנגנוני שובע, ומונעים מהגוף לאגור יותר שומן בירכיים … וזה נורא מעודד, כי זה אחרת לגמרי ממה שהתרגלנו בשוק הזה. עד היום או שהיו כל מיני ׳׳שורפי שומן׳׳ למיניהם שלא חוקיים. או מוצרי שינה, אבל כאן זה נגמר.

לעולם לא הייתה טכנולוגייה שחיברה בין השניים

כרגע יש מקום 1 שיש בו את כל הרכיבים האלה, יחד עם זאת, כמו שאנחנו תמיד אומרים, אם המטרה היא לאכול בורקסים כל היום ולקחת תוסף תזונה, מעולה ככל שיהיה, המצב ככל הנראה לא יישתנה הרבה. אבל אם משלבים עם זה תזונה ופעילות גופנית, השמיים הם הגבול. עבודה עם הטכנולוגיה החדשה ל׳׳שינה מחטבת׳׳ יכולה להיות מורגשת כבר בימים הראשונים ולהוביל לשינה עמוקה שעוזרת לשרוף יותר קלוריות.  יש אנשים שירגישו את תחושת השינה העמוקה כבר בימים הראשונים, מה שיוביל להורדת העייפות, הפחתת הקורטיזול, תחושת אנרגיה גבוהה יותר עם שריפת קלוריות בלילה.

אי אפשר להחזיר את הזמן לאחור – הנוסחה הייחודית בעולם נוצרה… והשעון התחיל לתקתק.

מנכל בריאותלי , בעל נוסחת DREAMER  ל׳׳שינה מחטבת׳׳: ב-12 החודשים האחרונים אנחנו עובדים על נוסחה ייחודית, שלא קיימת בשום מקום בעולם, שמשלבת בין איכות השינה, והיכולת של הגוף לשרוף יותר קלוריות, ולמנוע ממנו לאחסן את השומן באזור הבטן והפלג גוף התחתון, שזה אחד מהמקומות שהגוף הכי אוהב לאחסן שומן אצל אנשים עייפים.

 הנוסחה ״DREAMER״ ׳׳לשינה מחטבת׳׳ בדרך אלינו, ויש אופציה להצטרף להזמנה המוקדמת.

״יש שמועות שהרבה מוצרים בתחום לא מחזיקים בתו תקן … ״

אולי, אבל לא אצלנו. כל המוצרים שלנו מיוצרים במפעל ישראלי, שנמצא במעלה אדומים, עם האישורים הכי מחמירים כולל אישור GMP, ככה שהכל כבר מוכן, בנוסף אנחנו נותנים אחריות מלאה על המוצר, אם לא אהבת, אפשר לקבל את הכסף בחזרה. רק דבר אחד חשוב לזכור: למרות שזו רכישה מוקדמת, והמוצר אוטוטטו במחסנים שלנו, כבר אזלו 74% מהמלאי שהזמנו בגלל הביקוש ובגלל שאנשים סומכים על בריאותלי, כבר שנים.

״איך אפשר להיכנס לרשימת המזמינות הראשונות?״

בעיקרון הדרך היחידה להזמין את המוצר היא להיות חלק מקהילת בריאותלי והמנויות שלנו באימייל, אבל בגלל שזו כתבה על תחום כל כך חשוב, זה המקום השני היחיד שאפשר להצטרף למזמינות המוקדמות …

==> יש את כל הפרטים על איך לשרוף יותר קלוריות בזמן השינה כאן

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

דילוג לתוכן