זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך


איך להתחטב לאירוע

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט


יצירת שובע

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות


פרוטוקול פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)


סודות החיטוב של הדוגמניות

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה


קוביות בבטן

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך


זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו


המזון המכי מסוכן למוח

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית


מדריך אישי לבניית תוכנית חיטוב

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.


חוקים לשריפת השומן

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו


זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר


זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב


זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.


ירידה מהירה במשקל

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב


איך להפוך את המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך


זה הסוג מזון הכי בריא

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן


בטן שטוחה



בזמן שהריביות מזנקות, המשכנתאות עולות ויוקר המחייה משתולל, בגיל 57 איש העסקים שמעון מלכה, שלא סיים 12 שנות לימוד בדרך לכבוש עוד פסגה בתחום מהתחרותיים בישראל, עם 4 חנויות, בית קפה והשקעה בחברת בריאות

בזמן שהריביות מזנקות, המשכנתאות עולות ויוקר המחייה משתולל, בגיל 57 איש העסקים שמעון מלכה, שלא סיים 12 שנות לימוד בדרך לכבוש עוד פסגה בתחום מהתחרותיים בישראל, עם 4 חנויות, בית קפה והשקעה בחברת בריאות

בנק ישראל העלה את הריבית פעם שנייה בתוך חודשים ספורים, 70 אלף עסקים קיבלו מכת מוות ונסגרו בשנה שעברה, מחחירי הסחורות זינקו, השכירויות טיפסו לגבהים חדשים … אבל מצאנו גם כמה יחידי סגולה, שלא רק שרדו את התקופה הזאת, אלא הפכו למובילים בתחומם. אחד מהם הוא איש העסקים שמעון מלכה שנחשב בעיני רבים הגורו של המנעולים בישראל, פתח 2 חנויות בתקופה הכי קשה שהייתה פה מזה שנים. יצאנו לבדוק מה הוא יודע שהאחרים לא? 

בנק ישראל העלה את הריבית פעם שנייה בתוך חודשים ספורים, 70 אלף עסקים קיבלו מכת מוות ונסגרו בשנה שעברה, מחחירי הסחורות זינקו, השכירויות טיפסו לגבהים חדשים … אבל מצאנו גם כמה יחידי סגולה, שלא רק שרדו את התקופה הזאת, אלא הפכו למובילים בתחומם. אחד מהם הוא איש העסקים שמעון מלכה שנחשב בעיני רבים הגורו של המנעולים בישראל, פתח 2 חנויות בתקופה הכי קשה שהייתה פה מזה שנים. יצאנו לבדוק מה הוא יודע שהאחרים לא? 

צוות חדשות בריאות ישראל| עסקים| פורסם ב-07:47 בתאריך 1.6.2022

צוות חדשות בריאות ישראל| עסקים| פורסם ב-07:47 בתאריך 1.6.2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

שמעון מלכה - הרקולס מנעולים


שמעון מלכה - הרקולס מנעולים

ג׳ונגל העסקים נחשב כתחום קשה, מלא מלחמות, ביוקרטיות, סיכון כלכלי, נפשי ועולם שנחשב לעולם נורא בודד …  וכל זה לפני כל הגזרות של הממשלה, הבנקים, והמחירים שפשוט מזנקים. אם עולם העסקים קשה, אז עולם המנעולנות זה האח האכזרי שלו.

כל מנעולן שמסיים הכשרה כזאת או אחרת נכנס לזירה עקובה במתחרים, כשכל אחד מהם יעשה הכל בשביל לזכות בלקוח.

"המתחרים שלי היו מבקשים מחברים שלהם והמשפחה להקליק על המודעות גוגל שלי, רק בשביל לבזבז לי את הכסף"

אומר נועם (שם בדוי) המנעולן. יצאנו לראות איך אפשר להפוך לגורו בעולם  כל כך קשה, טעון, ומלא תחרות.

”שמעון, אחרי תחקיר שעשינו בקרב עשרות מנעולנים, נראה שיש סביבך קונצנזוס, והמון הערכה,
האם זה אמיתי או שזה משחק למצלמה?“

היי תמי, הגעתי לאן שהגעתי אחרי 27 שנה שאני עובד בלי הפסקה 12, 13, 14 והיו ימים שהייתי עובד גם 18 שעות ביום. מגיע הביתה, לא רואה את האישה והילדות, אפילו לא מתקלח, פשוט נופל על המיטה, פוקח את העינים ומתחיל עוד יום עבודה. בתחילת הדרך היו לי המון וויתורים – ויתרתי על חברים, על תחביבים וכן… גם על חלק עיקרי בגידול הילדות. היו ימים שנרדמתי באוטו של אבא שלי, כי לא יכולתי לקחת אוטובוס הביתה מרוב עייפות.

היום ימים שאכלתי את עצמי ושאלתי אם כל זה שווה את זה שאני לא יכול להגיע ליום הולדת של הילדות שלי בבית הספר… אבל ברוך השם, לבסוף זה השתלם.

”שמעון, נשמע שזה עולם אכזרי ושהצלחת לנצח את הסטטיסטיקה. אבל עוד אלפי מנעולנים עובדים קשה ולא הפכו לגורו בתחום הזה…מה אתה עושה שונה מהאחרים, איך פתחת עוד 2 חנויות בנוסף לכל מה שיש לך רק בחודשים האחרונים?״

 

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

ו״זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על חברת הבריאות החדשה שנכנסתי אליה בתור משקיע שותף״ (זורק חיוך קטן, ומראה לי את סכום ההשקעה בגאווה) תראי, עבודה קשה היא חלק חשוב – ומשם גם הגיע הבידול שלי בתחום הקשה הזה. תראי, כשרק נכנסתי לתחום המנעולנות, הכל היה יקר ב 40-50% , היה סוג של מונופול על המוצרים בתחום. מנעולים, צילינדרים וכו' וכו'… הכל היה יקר – מה שהפך את החיים שלי לסיוט מתמשך. אגב, אני לא מסכים עם זה שהתחום הזה היום הוא עקוב מדם, יש מספיק לכולם, כולל למנעולנים צעירים שלא יודעים לשווק את עצמם. 

 

" זה מסביר את הערכה אליך בתחום, אתה בעצם אחראי למהפכת המחירים בעולם המנעולנות, אבל מה הסיבה שעשית את זה, אתה הרי מזמין עוד תחרות?“

 

עם יד על הלב? רציתי לעזור בהתחלה לכמה מנעולנים מאוד צעירים שנכנסו לתחום והזכירו לי את עצמי בתחילת הדרך… הם התלוננו על המחירים שלוקחים להם, ועד כמה קשה לשרוד ולפרנס משפחה בתנאים האלה. ואז התחילה להתבשל אצלי המחשבה של מהפכת המחירים בתחום המנעולנות והנגשת העולם הזה לכל מנעולן, בין אם הוא מתחיל או מקצוען אמיתי… מזמינים דרכי היום המנעולנים המובילים בישראל מצד אחד, ומצד שני? מנעולנים שרק התחילו את דרכם… וזה פשוט מחמם לי את הלב שאני יכול למנוע מונופול בתעשייה הזאת, ולעזור לשמור על מחירים שפויים והגיוניים לכל איש מקצוע.
באמת חשוב לי לעזור למנעולנים אחרים להצליח, כי אני יודע כמה זה קשה… במיוחד בהתחלה ובמיוחד כשיש המון אנשים שמנסים לשים לך רגליים.

 

"בעזרת סודות מקצוע עזרתי למנעולן צעיר לצאת מחיי השרדות למצב שהטלפון שלו לא מפסיק לצלצל

הנה לפני כמה שבועות הגיע אליי ילד חדש בתחום, הוא בקושי סגר את החודש, ועשה כמה עבודות בודדות  – והוא ביקש שאהיה לו למנטור כי אבא שלו חבר טוב שלי, אחרי כמה שינויים קטנים שעשינו, ואחרי שלימדתי אותו כמה סודות קטנים שלמדתי במהלך השנים, היום? מהכנסה של 1,500 שח בחודש, הוא קפץ למצב שהטלפון שלו לא מפסיק לצלצל… והוא מכניס מעל ל-15,000 ש"ח מבלי לעשות יותר מ3-4 עבודות ביום!

 

הופה! אבל מה עם הלקוחות? האם הצלחה של מנעולנים כאלה בעצם פוגעת בלקוחות?"

 

אני רוצה לחשוב שכל בעל מקצוע קודם כל הוא אדם ואחרי זה בעל מקצוע. אני יודע שזה לא תמיד ככה, אבל זה קיים בכל תחום. כל מי שעובד איתי, וכל מי שעזרתי לו אי פעם… יודע שהפרנסה לא שווה כלום אם הצד השני לא מקבל את השירות הכי אמין ומקצועי שיש. אגב, אסטרטגיית ה WIN – WIN היא לא טובה רק לנפש ולצדק… אלא היא טובה גם לעסקים, כי תחשבי על זה, ברגע שהלקוח מרגיש שנתת לו שירות הגון ואמיתי? למי הוא ייתקשר בפעם הבאה? בדיוק.

 

"שמענו שיוצא לך לתרום לא מעט… אבל תרומה אחת הפכה לוויראלית ברמות שלא נראו בתחום הזה בישראל… למה?

 

אין לי מושג. באמת. התרומה שאת מדברת עליה היא תרומה של מכשירי שמיעה. אני רק זוכר שביום חמישי בערב ביקשתי מהבת שלי להעביר לכתב את מה שאני אומר, וכתבנו שרכשנו 100 מכשירי שמיעה, ואני רוצה לתרום אותם… בעבר חליתי בסרטן, והשמיעה שלי מאוד נפגעה, אז היה חשוב לי להגיע ולעזור לאנשים שידם אינה משגת, זה היה אמור להיות פוסט שיגיע לכמה עשרות, אולי מאות אנשים… כתבנו אותו ולחצנו על "שלח". בבוקר למחרת, אישתי ואני נסענו לאילת, ושכחתי בכלל מהפוסט…מהשעה 08:00 הטלפון פשוט לא הפסיק לצלצל. אנשים שהתרגשו מהפוסט, אנשים שביקשו לבוא לאסוף, אלפי תגובות ושיתופים ועשרות פניות מהמדיות השונות… זה היה טירוף בלתי נתפס. 

"הגורו של המנעולנים תורם לקהילות שזקוקות לזה"

"אני זוכרת את הפוסט הזה, ואת הראיון שעשית בערוץ 13.. זה היה מרגש. אבל ציפור קטנה לחשה לי סוד… "

 

כן… ?

יש לך גם בית קפה, נכנסת לחברת בריאות בתור משקיע ושותף, ועכשיו עוד חנות כספות בשיתוף עם אחת החברות המובילות בישראל Yale?

 

(שמעון צוחק) אני לא יודע על מה את מדברת… אבל כן, העולם הזה שומר אותי חי. אני אוהב לפתוח חנויות ועסקים חדשים. יש אנשים שיודעים מתמטיקה ומדעים, אני טוב עם אנשים ובעסקים. 

הרקולס מנעולים – עכשיו גם במרוקו, בריטניה והיד עוד נטוייה

הסיפור שלך נורא מרגש – וחשוב לנו להעביר את זה הלאה … יש לך טיפים לאנשי עסקים צעירים?

למצוא משהו שאתם טובים בו. ולא בהכרח חייבים לאהוב את מה שעושים ביום הראשון … וגם לא ביום השני, אבל אני מבטיח לכם – שאחרי חודש, חצי שנה, שנה, אתם תהפכו למומחים בתחום מסויים, ואז גם תגיע האהבה. אנשים מסתכלים על זה הפוך. אבל זה לא תמיד פרקטי בחיים, במיוחד היום, עם ריבוי האפשרויות. אז ההמלצה שלי היא להיות טוב במשהו, בין אם זה משהו מולד, או דבר שהתפתח לו, ואז גם האהבה לתחום העיסוק שלכם תגיע, ולא הפוך.

איך אפשר להגיע אליך?

ניתן כמובן להגיע לסניף הדגל שלנו באילת 27, תל אביב ולדבר איתי. בלי קשר, כרגע יש לנו גם קבוצת ווטסאפ ייחודית של מנעולנים ואנשים מהתחום שרוצים ליהנות ממבצעים והטבות ייחודיות שזולים עד 40% מהמחירים בשוק. אפשר להצטרף לשלוח לי הודעה לטלפון: 050-5673322 ואדאג לצרף כל אחד לקבוצה שלנו באהבה גדולה.

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה – שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך