זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו

זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר

זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

שיטת אימונים שהתגלתה בטעות חושפת: איך 2,762 מתאמנות הצליחו ללטש את הדוגמנית שבהן בעזרת רק 3 תנועות ביום… ללא מכוני כושר, תזונאים וללא דקת דיאטה אחת בזמן שאת ממשיכה ליהנות מ- 6 קוביות שוקולד ביום

שיטת אימונים שהתגלתה בטעות חושפת: איך 2,762 מתאמנות הצליחו ללטש את הדוגמנית שבהן בעזרת רק 3 תנועות ביום… ללא מכוני כושר, תזונאים וללא דקת דיאטה אחת בזמן שאת ממשיכה ליהנות מ- 6 קוביות שוקולד ביום

"באמצע התהליך התחלתי לקבל מבול של הודעות מנשים שרזו ב- 2… 4… 8… ואפילו 15 ק"ג, הודעות שגרמו לי לעצור הכל ולבדוק איפה טעיתי, כן, איפה טעיתי…  אבל אחרי 5 דק' עלה לי חיוך רחב, והבנתי שעליתי על פיתרון מושלם לכל אישה ששונאת דיאטות, מכוני כושר, בזבוז זמן אצל אנשי מקצוע … אבל עדיין חשוב לה לקבל מראה חטוב והדוק ופה נולדה הפריצת דרך"
"באמצע התהליך התחלתי לקבל מבול של הודעות מנשים שרזו ב- 2… 4… 8… ואפילו 15 ק"ג, הודעות שגרמו לי לעצור הכל ולבדוק איפה טעיתי, כן, איפה טעיתי…  אבל אחרי 5 דק' עלה לי חיוך רחב, והבנתי שעליתי על פיתרון מושלם לכל אישה ששונאת דיאטות, מכוני כושר, בזבוז זמן אצל אנשי מקצוע … אבל עדיין חשוב לה לקבל מראה חטוב והדוק ופה נולדה הפריצת דרך"
נועה.ל |צוות חדשות בריאות ישראל| ירידה במשקל | פורסם 19/08/19 05:58 

נועה.ל |חדשות בריאות ישראל| 19/08/19 05:58 

Facebook
Twitter
LinkedIn

עולם הדיאטות והיופי הופך לאכזרי מיום ליום.

קשה מתמיד היום גם להתאמן, גם לשמור על תזונה, גם לוותר על מתוקים או מלוחים  במיוחד עם כל ריבוי השיטות ואנשי המקצוע שצצים כל יום … זאת הסיבה שאנחנו בשוק מהתוכנית החדשה שמטריפה את נשות ישראל 'רק 3 תנועות חיטוב ביום'

שמבטיחה תהליך חיטוב ללא דקת דיאטה, ללא מכוני כושר, מאמנים או תפריטים קפדניים … למערכת שלנו הגיעו הודעות מנשות קריירה, נשים צעירות ואפילו נשים בגיל ה-3 שמדווחות על כך שהמערכת 'רק 3 תנועות ביום' זה התהליך היחידי שגרם להן להתחטב

ג'ניה רומסקי, יוצר התוכנית ואיש מקצוע וותיק ומוערך מספר לנו:

לפני 2-3 שנים יצרתי תוכנית בשם "רק 3 תנועות מחטבות ביום" – והמטרה שלה הייתה לשלב בין הפן התזונתי, המנטלי והאימוני… לעשות את המינימום הנדרש בשביל לראות תוצאות. אבל אפילו אני, עם כל הניסיון שיש לי בתחום לא צפיתי את התגובות שהגיעו במהלך התוכנית. 

איזה תגובות גרמו לך להלם כזה?

אחת התגובות הייתה:

"ג'ניה, אני מתנצלת אבל לא נכנסתי בכלל לאזור התזונה בממשק, עבדתי רק לפי תוכנית האימון 'רק 3 תנועות' והמשכתי לאכול את ה-6 קוביות שוקולד שוקולד פרה היומיות שלי, המשכתי עם ה2 לחמניות לבנות הקבועות שלי ובמילים אחרות… המשכתי עם התזונת פח שלי ועד עכשיו הורדתי 3.8 ס"מ מהיקף הבטן עוד 5.1 ס"מ מהישבן וסך הכל ירדו 4.9 ק"ג בפחות מ- 30 יום!"

והיה גם את אלמוג, עם תוצאות דומות…

איך זה הגיוני שהיא אכלה 6 קוביות שוקולד פרה לחמניות לבנות וקיבלה כאילו תוצאות חיטוב?

העניין הוא שזו לא הייתה ההודעה היחידה בסגנון. אחרי תקופה קצרה התחלנו לקבל גל של הודעות בסגנון, נשים מצד אחד התלוננו שהן לא מצליחות להגיע לחלק של הדיאטה כי אין להן זמן, מצד שני? הן אמרו שהתוצאות שהן ראו מתוכנית האימון 'רק 3 תנועות ביום' זה הדבר הכי טוב שקרה לגוף ולחיים שלהן.

מה כל כך מיוחד בתוכנית רק 3 תנועות ביום?

היא נוצרה לנשים שאין להן זמן, אבל עדיין חשוב להן להתחטב … היופי בה שאפשר לעשות אותה מכל מקום, אין צורך בציוד, כושר בסיסי דיאטות, אנשי מקצוע,  מכוני כושר או אפילו בזמן פנוי. את מבינה שאפשר לעשות אימון קצר שמכיל את 3 תנועות הבסיס, והאימון הזה לא ייקח יותר מ-15 דק', וייגרום לך לשרוף יותר פי 2… פי 3… ואפילו פי4 ו- 5 יותר קלוריות ממה שהתרגלת? 

איך אפשר לשרוף יותר פי 2, 3 ו-4 קלוריות מאימון שכולל רק 3 תנועות  מאשר מאימון ארוך במכון כושר או בסטודיו ?

תראי, כשהאימון מערב את 3 'תנועות העל' ובנוי בצורה נכונה, בסדר הנכון ומכיל את עקרונות האימון המחטב? הגוף שלך מגלה עולם חדש. יש תנועות שמקפיצות את רמות האנרגיה שהגוף שלך מוציא כי אותן התנועות? מחייבות את הגוף להשקיע יותר מאמץ, למרות שלפעמים זה מרגיש לך נטול מאמץ. תביני, תוכניות אימון ארוכות בעייתיות מאוד, רוצה הוכחה לזה? כל אחת יכולה לעשות את הבדיקה הזאת:

התאמנת מתישהו במכון כושר או בסטודיו, נכון?

"אני מתאמנת עכשיו בסטדיו!"

יופי, תנסי להזכר בבנות שמתאמנות איתך, כמה מהן שיפרו את הרכב הגוף שלהן ב-90 הימים האחרונים?

"האמת? אולי 1 מתוך 10"

בדיוק! וזה עוד תוצאות יחסית טובות… תקשיבי, אחת הבעיות של רוב האימונים שהם לא מערבים תרגילי *10 כוכבים*, אני קורא להם. אלה התרגילים המעצבים, המחטבים וכאלה שאפשר לראות מהן תוצאות לאורך זמן, גם אם אין לך הרבה זמן במהלך היום.

ג'ניה רומסקי

מה שונה בתוכנית 'רק 3 תנועות ביום' משאר התוכניות אימון הקצרות?

שאלה טובה, יש היום המון תוכניות כאלה, גם ע"י אנשי מקצוע וגם ע"י 'סלבס כושר'. הסיבה שהתוכנית רק 3 תנועות שונה לגמרי משאר התוכניות ונותנת אחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים מהממוצע בשוק היא 3 תנועות הבסיס הכי חשובות בעולם האימונים + שילוב התרגילים + היכולת שלך לשחרר הורמונים שמיועדים לשריפת השומן. תתפלאי, אבל יש תרגילים שבמידית משחררים יותר הורמונים שהתפקיד שלהם הוא לשרוף שומן … אבל יותר חשוב?

העקרונות חיטוב שהתוכנית 'רק 3 תנועות ביום' מושתת עליהם. תביני, התנועות האלה יוצרות את
 רמת הגירוי הגבוהה ביותר ששריר יכול לקבל.

רמת גירוי בעוצמה 100 (מתוך 100). מה שגורם לך לפתח ולשמר את מסת השריר הנשית שלך. רוב התוכניות היום אם הן כן מתמקדמות בשיפור הרכב הגוף (הורדה של שומן ושמירה על מסת השריר), יכולות לגרום לאישה לפתח מסת שריר שנראית פשוט חסרת פרופורציות.

 

"ראיתי את האסון הזה! נשים מפתחות שרירים לא פרופורציונלים לפעמים…  מה הפיתרון?"

בדיוק. מה שקורה היום בתוכניות רבות הוא שבמקרה 'הטוב' האישה לא יכולה להתמיד, מבזבזת את הזמן ולא מקבלת תוצאות. ובמקרה הרע נשים מפתחות מסת שריר שנראית 'גברית'. 

איך פותרים את זה? חייבים שיהיו איזון בין תנועות הבסיס לבין שאר התרגילים באימון. חייב להיות קשר בין סוג התרגילים, כמות החזרות וכמות הסטים. זאת אומרת, היום? אני יכול לקחת את האימון הגרוע על פני כדור הארץ, לשנות אותו לפי העקרונות של שיטת 'רק 3 תנועות ביום' ופתאום?

במקום לעמוד במקרה הטוב… או לפתח עור מדלדל, צלוליט, עודף עודף ואפילו מסת שריר חסרת פרופורציות… במקום כל זה? אני יכול להפוך אותו לאימון המחטב והיעיל ביותר שיש.

אמרת על זה פעם שזה ממש כאילו 'תהליך ההזדקמנות' רץ אחורה – מה זה אומר?

זה משהו מדהים ששמנו לב אליו, שייחודי ללקוחות שלנו בתוכנית 'רק 3 תנועות ביום'. העור נהיה יותר הדוק, נקי ונטול צלוליט ובורות… האנרגיה עולה והבנות מדווחות שבדיקות הדם וההרגשה שלהן טובות מאי פעם. זה לא משהו שעדיין הצלחנו להוכיח מחקרית. אבל אין ספק שעלינו פה על משהו. הכי קל לי להגיד לך שזה מבוסס מחקרית ולתת לך סיבה למה זה עובד כל כך טוב וממש סוג של. 'אנטי אייג'ינג' טבעי, אני עדיין לא יודע לתת את הסיבה, אבל זה פשוט קורה. אולי בגלל סוג התנועות הייחודיות האלה, אולי בגלל שכמות הסטרס בתוכנית יורדת כי היא מאוד קצרה ולא דורשת להתמעק בדיאטות, לא יודע. אבל זה פשוט עובד וגורם לנשים להראות יותר צעירות.

ג'ניה רומסקי מסביר בערוץ 13: הדרך הכי טובה ליצור מוטיבציה לחיטוב היא לבצע 3 תנועות קלות ביום

נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי, איך עושים את זה

האמת? אני מסכים איתך. זה נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי. זאת הסיבה שאמרתי כבר בהתחלה… שגיליתי את זה לגמרי במקרה. הרעיון של התוכנית היה שנשים יעשו את המינימום שמתאפשר להן להתמיד בו? ועדיין ייקבלו תוצאות חיטוב. אבל המינימום הזה כלל גם תזונה וגם אימונים …

ורק אחרי כמה שבועות גיליתי שהבנות שולחות לי הודעות שאפשר להצליח לגמרי בלי דיאטה, ובזמן שהן ממשיכות לאכול טעים, ואפילו משמין… 

איך עושים את זה?

דואגים שבתוכנית האימון שלך יהיו תנועות כמו סקוואט, משיכות ולחיצות. לאחר מכן, לכל תנועה שכזאת? יש 4-6 תרגילים שנכנסים לקטגוריות האלה…

הקאצ'? שסדר התרגילים, כמות הסטים , החזרות והתרגילים המשלימים? הם אלה שיעזור לך להכפיל, לשלש ואפילו לרבע את התוצאות.

תחשבי על. זה… ברגע שורפת שומן ושומרת על. מסת השריר שלך? כל 1 ק"ג שיורד? נראה כאילו ירדו 2, 3 ואפילו 4 ק"ג.

למה? כי שרפת נטו שומן. והיופי הוא? שגילינו שאימונים של 3 תנועות ביום, אימונים קצרים של 15 דק' בלי דקת דיאטה… יכולים לתת תוצאות של אימונים ארוכים שכוללים גם תזונה קפדנית. אז אלופה שכמותך, תחיי את החיים שלך, תדאגי לחלומות שלך, תטפחי את התחביבים שלך… אבל בחייאת, קחי לך כמה דק' ותיישמי את שיטת 'רק 3 תנועות מחטבות ביום'.

לפרטים המלאים על 'שיטת רק 3 תנועות מחטבות ביום שעוזרת לכל אישה עסוקה  ללטש את הדוגמנית שבך בעזרת 3 תנועות מחטבות ביום… ללא מכוני כושר, מאמנים, תזונאים וללא דקת דיאטה אחת בזמן שאת ממשיכה ליהנות מאוכל 'משמין', ולחטב את הגוף שלך מהר משדמיינת… לחצי כאן

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל – לנשים
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן

כתבות שאולי פספסתם

יצירת קשר

דרכי יצירת ״חדשות הבריאות של ישראל״ היי, איזה כיף שאנחנו כאן, הנה הדרך המומלצת לדבר איתנו אנחנו נמצאים כאן בשביל לעזור ולתמוך. המענה שלנו יכול

<< לקריאה נוספת

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

חדשות הבריאות של ישראל
דילוג לתוכן