כתבת תחקיר – בריאותלי

זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו

זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר

זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

עד לפני שנה וחצי גורו החיטוב (שמתחנן שלא ייקראו לו ככה) ג’ניה רומסקי שנא את אמא שלו כי… ”היא הרימה דגל לבן אל מול מפלצת הבריאות שתקפה אותה …

עד לפני שנה וחצי גורו החיטוב (שמתחנן שלא ייקראו לו ככה) ג’ניה רומסקי שנא את אמא שלו כי… ”היא הרימה דגל לבן אל מול מפלצת הבריאות שתקפה אותה …

ג'ניה אומר עם קול חנוק… "לא יכולתי לעזור, הייתי חסר אונים…" אבל המלחמה הזאת אילצה אותו להגיע לגילוי שאולי מאפשר לכל אישה סוף סוף לכל לאזן את הגוף שלה… ובתור אישה, יצאתי לסחוט ממנו את הגילויים החדשים שהולידו את הפרוייקט המדובר 'בריאותלי'.

ג'ניה אומר עם קול חנוק… "לא יכולתי לעזור, הייתי חסר אונים…" אבל המלחמה הזאת אילצה אותו להגיע לגילוי שאולי מאפשר לכל אישה סוף סוף לכל לאזן את הגוף שלה… ובתור אישה, יצאתי לסחוט ממנו את הגילויים החדשים שהולידו את הפרוייקט המדובר 'בריאותלי'.

ליאת כהן |חדשות בריאות ישראל| 17/09/19 07:45 

ליאת כהן |חדשות בריאות ישראל| 17/09/19 07:45 

"אמא שלי הרגישה גיהנום משתולל בגוף... רק כי היו חסרים לה ערכים תזונתיים שאפשר לקבל בשניה..."
Facebook
Twitter
LinkedIn
"אמא שלי הרגישה גיהנום משתולל בגוף... רק כי היו חסרים לה ערכים תזונתיים שאפשר לקבל בשניה..."
ליאת כהן.

הראיון הבא מבחינתי הוא ההוכחה שהייתי עדה לשיחה היסטורית על מהפך הבריאותלי.

מצד שני, זה יכול להתברר כעוד פרוייקט בריאות סטנדרטי.

רק את והזמן יחליטו ג‘ניה רומסקי טוען:  ”זה כאילו מישהו לקח את התכונה הכי טובה מכל אדם על פני כדור הארץ.. זרק את התכונות הרעות, שם הכל באדם אחד, ויצר ’אדם על‘.

זה בדיוק העיקרון שעומד מאחורי תוסף התזונה שמאיים לכבוש את עולם הבריאות עפ“י ג‘ניה ו“להציל 100 אלף נשים מגוף מלא בסטרס ונטול איזון“ ”תדמייני שהיה ’מדען‘ תזונה“ – ג‘ניה זורק משפט, לוגם מהאמריקנו שלו, נשען לעברי וממשיך… תדמייני שאותו המדען היה בודק את כל המזונות שיש על פני כדור הארץ…

והיה לו תפקיד אחד: למצוא את הערכים התזונתיים הכי יעילים לאיזון גוף האישה… ובמשך שנים הוא היה עובר מזון מזון, צמח צמח… לוקח את הרכיב הכי מוביל מכל אחד מהם, ומוציא את שאר הפסולת… ובסוף? היה עושה השוואה ובוחר את 7 רכיבי הפלא הסופיים“

למידע וכתבות נוספות:

“נשמע מדע בדיוני של עולם הבריאות…”

אני אוהב את הסקפטיות שלך (“חסר לו שלא יאהב!”) … אולי, אבל זה בדיוק מה שעשיתי בשנתיים האחרונות. בגלל שאני עובד עם נשים, ראיתי שאחת הבעיות של כל אישה ואישה היא מצב הורמולי לא מאוזן.
איך יודעים האם הגוף שלי יצא מאיזון?

 

את זריזה. אבל לפני זה… חשוב להבין, אם הגוף שלך לא מאוזן? זה כאילו את נוהגת בפרארי, אבל מלאו לך עשירית ממיכל הדלק. את תוכלי ליהנות מהפרארי רק לכמה דק‘… וזהו. גוף לא מאוזן? ישפיע על האנרגיה שלך, על רמת המוטיבציה שלך… על בדיקות הדם שלך… והדובדבן שבקצפת?

 

גוף לא מאוזן יירסק את הסיכוי שלך להתחטב. ואגב, אצל נשים התופעה הרבה יותר נפוצה בגלל שהשינוי ההורמונאלי הוא הרבה יותר משמעותי.
 
עדויות בריאותלי
שיחות מעניינות עם הלקוחות - מהטלפון האישי של ג'ניה - באישורו ובאישור הבנות
“אבל אלה לא סיסמאות? מה כבר ייקרה לי אם אני לא מאוזנת?”

 

מתי פעם אחרונה ניסית לשפר את המראה שלך?  

 

”כל שני וחמישי, זו הפעילות המועדפת עליי“

 

(צוחק) יש לי חדשות רעות וטובות בשבילך. הגוף שלך לא מאוזן. חד משמעית. את ההוכחה החייה לחשיבות הגוף המאוזן. תראי, גם אם אני אתן לך כרגע את התפריט תזונה הכי מוצלח לי, את תוכנית האימונים הכי יוקרתית שלי שעזרה לאלפי לקוחות… ואני אפילו אזריק לך לראש מוטיבציה יומיומית.

 

כן, כן! זה בדיוק מה שאני צריכה!

 

אפשר לגלות לך משהו? ” את תכשלי, פעם אחר פעם. לא בגלל שהתפריט או האימונים לא טובים, יודעת למה?  בדיוק, כי הגוף שלך לא מאוזן. דמייני שיביאו אותך לתאילנד האקזוטית, יטיסו אותך ישירות לחוף הים..

ממש גן עדן, נכון? אבל אז ישימו אותך בכלא שקוף. את יכולה לראות את כל הטוב שמסביב, אבל לא יכולה לנצל אותו כי את סגורה. ככה הגוף שלך עובד כשהוא לא מאוזן.

נשמע חשוב, אז איך יודעים אם אני מאוזנת או לא?

יש מבחן קצר שיעזור לך לדעת ברגע האם את מאוזנת או לא, הנה 6  שאלות, שאם ענית ”כן“ על 2 ומעלה, הגוף שלך לא מספיק מאוזן. אם ענית על 4 ומעלה, הוא ממש לא מאוזן. אם ענית על 6…

אז את צריכה לפעול. הנה המיני מבחן שלך:

* האם את מתקשה להתחיל תהליך חיטוב?* האם את מתקשה תמיד עם ה 2-3 הק“ג האחרונים?
* האם יש לך מצבי רוח יותר מ-3 פעמים בשבוע?
* האם את לא מצליחה להתמודד עם החשק למתוק?
* האם יש לך נפיחות בטנית?
* בעבר היה לך הרבה יותר קל לרזות
* את מרגישה פחות ’חדה‘ בשיחות עם אחרים מאשר פעם

* את יודעת שאם תפריזי באוכל… את תראי את זה במראה במידית

משרד הבריאות: בניגוד לרוב המוחלט של מדינות העולם, הבעיה של מחסור ביוד בישראל היא משמעותית
“טוב ג‘ניה! יא מבאס! לפני שתגיד לי מה עושים עם זה, תדע שאני מאוד מפחדת מתוספי תזונה. אז מה עושים עם זה?



הרעיון פה הוא לא לבאס אותך, אלא לשים לך מראה, ואחרי זה לתת לך תוכנית פעולה. את צריכה להכניס לתזונה שלך כמה שיותר ערכים תזונתיים שאחראיים על איזון הגוף. הנה רשימה של 5 מהם: סלניום, יוד, CLA, אבץ, קונג‘אק..

איך אפשר להכניס אותם מהתזונה? 

שאלה טובה, חלקם אפשר, אבל חלקם זה יותר מאתגר… במיוחד אם את טבעונית, צמחונית, או שפשוט אין לך הרבה זמן במהלך היום להתעסק עם מזונות ספיציפים ולחפש את הכמויות המדוייקות שהגוף שלך צריך…

כי הפריצת דרך האמיתית שלך תהיה לא רק להכניס את הערכים התזונתיים האלה, אלה גם להכניס אותם בשילובים נכונים וכמויות נכונות.

אפשר דוגמא טובה ג’ניה?

רצית? קיבלת. בואי נקח את היוד לדוגמא: היוד הוא בעצם אחד המינרלים הכי חשובים שתכירי, ול-80% מהאוכלוסייה יש מחסור ביוד, במיוחד אצל הילדים והנשים. תפקידו העיקרי של המינרל הזה הוא ביצירת הורמון בלוטת   התריס.

כן זה לחלוטין קשור לכל תהליך של חיטוב ובריאות שאת מכירה. הוא נמצא באצות ובמוצרי ים… אז אני אישית שונא אצות ולא מתקרב למוצרי ים.  במילים אחרות – כל הערכים התזונתיים האלה אחראיים לאזן את הגוף והמטבוליזם שלך.

“אתה אומר שבמשך שנים המוח והגוף של אמא שלך טבעו במירוץ החיים,איך התוסף של בריאותלי קשור לזה?”

אמא שלי במשך שנים נאבקה במיליוני דיאטות, וממש פגעה בגוף שלה. העצמות שלה נחלשו, היא הייתה עייפה רוב היום, שרדה דיאטה במשך 48 שעות… ופשוט ’העבירה’ את הימים. כל כך כעסתי עליה שהיא לא הקשיבה לי… ואפילו היו רגעים שפשוט שנאתי את הדרך שהיא בחרה. שנאתי.

אבל אי אפשר היה להחזיר את הגלגל לאחור, אז יצאתי בקמפיין גיוס ששינה לי את החיים. הייתי חייב למצוא משהו שיעזור לה. משם בעצם התחלתי את המחקר שלי על רכיבי התזונה שאני קורא להם ”7 המופלאים“

כי זה בסופו של דבר הציל את אמא שלי. ומאז ייצרתי את המוצר ’בריאותלי‘ שמאחד את כל הרכיבים שהגוף שלך צריך בשביל להתאזן, 100% רכיבים טבעיים ויצאתי איתו לשוק,מאותו הרגע כבר 1,475 נשים הצטרפו למהפכת בריאותלי… בנוסף ל14,765 הלקוחות הקיימות שלנו.

והמטרה שלי? היא לגרום ל-100,000 נשים להיות מאוזנות ולהפוך לחלק מקהילת בריאותלי.

ג'ניה מסביר - כמה זה חשוב לאזן את גוף האישה
ג'ניה מסביר - כמה זה חשוב לאזן את גוף האישה
“מה השוני של בריאותלי משאר המוצרים בשוק?”

 

היה לי העונג להשרף… במשך 12.7 שנים שאני בתחום, נשרפתי כל כך הרבה מהעולם הזה. אז עם כל הצניעות, אני  מכיר את התחום הזה – ויש הבדל משמעותי בין בריאותלי למוצרים דומים, אם את מחפשת לרדת במשקל 200 ק“ג תוך יומיים, זה פשוט לא בשבילך, מי שמבטיח לך את זה הוא אדם לא ישר.

עם יד על הלב, אין עוד מוצר בשוק שהושקעה בו כל כך הרבה מחשבה, הכל מגובה מדעית, טבעי ויעיל לאיזון גוף האישה… והקטע? שהגוף שלנו מקבל את הערכים התזונתיים שהוא חייב, בתוך פחות מ-30 שניות… ככה שאת לא צריכה ללכת לסופר, לתזונאים או לבזבז זמן בכל מקום אחר.

“אז אמא שלך הייתה סוג של ‘שפן נסיונות, אתה אדם די אמיץ…”

הסיבה שאני כל כך בטוח במהפכת הבריאותלי, היא שהמוצר קודם כל נוצר בשביל אמא שלי, נבדק, הוכח ורק אחרי זה החלטתי להוציא אותו לשוק. זה המוצר היחידי שנוצר במיוחד לאזן את קצב חילוף החומרים הנשי.

מה שייפתח לך את כל הדלתות שתרצי. את דלת החיטוב… את דלת האנרגיה… את דלת בדיקות הדם הטובות…  מבחינתי זה מפתח ראשי, שפותח את כל הדלתות שרק תרצי. רק תבחרי את הדלת הנכונה.

“אחת האנלוגיות היותר מובנות ששמעתי, שאפו”

“לפני סיום, איפה אפשר לקבל פרטים על הפרוייקט של בריאותלי?”

האמת, הפרוייקט עובד כל כך טוב שסיימנו את גיוס ההמונים וכבר יצא המשלוח הראשון… בימים הקרובים ייצא גם המשלוח השני, ואחרי זה נסיים את פרוייקט גיוס ההמונים באופן רשמי והמחיר של המוצר יעלה, לא זול לייצר תוסף תזונה בישראל שהוא טבעי עם רכיבים איכותיים וכמובן כל האישורים של משרד הבריאות. יש את כל הפרטים על הפרוייקט באתר הרשמי של בריאותלי

אחרי השיחה שלנו ג’ניה ביקש להוסיף נ.ב חשוב, אז לבקשתו


נ.ב

אני יודע שיהיו נשים שיירצו להזמין את התוסף של בריאותלי אחרי הכתבה הזאת, אני מחייב כל אחת קודם כל לקרוא את הפרטים המלאים, ללמוד קצת על איך לאזן את קצב חילוף החומרים, באיזה מזונות רכיבי העל שדיברתי עליהם נמצאים, ורק אחרי זה להחליט. אני מצרף את הדף שמראה את המחקרים, המבחן המלא האם הגוף שלך מאוזן או לא, וכל המידע שאת צריכה…


משהו חשוב: במידה ואחרי הכל החלטת שאת מצטרפת למשפחת בריאותלי, חשוב לי להגיד שיש לנו המון הזמנות, ואני פשוט מאושר, אבל בגלל שזה מוצר פיזי נשארו לנו כרגע רק עוד 37 יחידות, עד שנייצר את ההזמנה הבאה.

אפשר לקרוא את כל הפרטים על בריאותלי כאן – והדרך שבה אלפי נשים הצליחו להתחטב, לעלות חיוך על הפנים ולהכניס את כל הערכים התזונתיים שהגוף שלהן צריך בתוך 20 שניות – מבלי להכנס לדיאטות משוגעות, אימונים מטורפים או שינויים שבלתי אפשרי ליישם בעולם כל כך עמוס – כל הפרטים והמבצע הייחודי של בריאותלי נמצאים כאן

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל – לנשים
  • מצאתם טעות בכתבה? ניתן לפנות לצוות שלנו באימייל ונדאג לתקן
    בשיתוף עם ג'ניה רומסקי

כתבות שאולי פספסתם

?מי אנחנו

המטרה של צוות 'בריאות נשות ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

חדשות הבריאות של ישראל

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Picture of צוות חדשות הבריאות

צוות חדשות הבריאות

קבוצת אנשים שאוהבים בריאות, והמראה חשוב להן

בשביל לעזור לחברים שלך, אפשר לשתף כאן

עוד דברים שיעזרו לך, עכשיו:

העדכונים הכי לוהטים

להצטרפות לרשימת ״ישראל בריאה״

קבלי טיפים ועדכונים בכל פעם שיש לנו תוכן חדש

קטגוריות

כיף שהגעת לכאן

תכנים נוספים

יצירת קשר

דרכי יצירת ״חדשות הבריאות של ישראל״ היי, איזה כיף שאנחנו כאן, הנה הדרך המומלצת לדבר איתנו אנחנו נמצאים כאן בשביל לעזור ולתמוך. המענה שלנו יכול

הצהרת נגישות – חדשות הבריאות של ישראל

הצהרת נגישות הצהרת נגישות עבור https://www.healthnews.co.il ״חדשות הבריאות של ישראל״ מחויבת להבטחת נגישות דיגיטלית לאנשים עם מוגבלות. אנו משפרים ללא הרף את חווית המשתמש עבור

הצהרת אחריות: המידע באתר זה אינו מיועד או משתמע כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. כל התוכן, כולל טקסט, גרפיקה, תמונות ומידע, הכלול באתר זה או באתרים הקשורים אליו, הוא למטרות מידע כללי בלבד. חדשות הבריאות של ישראל אינה אחראית על דיוק המידע הכלול באתר אינטרנט זה או באתרים קשורים, וכל אדם מצריך התייחסות שונה, המידע באתר עשוי להשתנות ללא הודעה מוקדמת. אם את מתכוונת ליישם את המידע באתר הזה, או בכל אתר אחר ויש לך מצב רפואי מסויים, את מוזמנת להתייעץ עם הרופא המטפל שלך. אין בתמונ/ות שבאתר זה כדי להוות מצג או התחייבות כלשהם באשר ליעילות המוצרים. השימוש במידע או במוצרים המוזכרים באתר עשוי להוביל לתוצאות שונות מאדם לאדם, והמשתמשים מוותרים בזאת על כל טענה, תביעה או דרישה מהחברה בהקשר זה. המידע, והמוצרים המוזכרים באתר אינם תרופות ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי.

הירשמו לניוזלטר שלנו

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו ולקבל את התכנים והמידע הכי רלוונטי בתחום הבריאות

לאן לשלוח לך את המתנות

הירשמו באמצעות הודעה

דילוג לתוכן