תוכן שיווקי

זמן צריכה: 01:15 דק'

התרגיל היחידי שלעולם לא יאכזב את פלג הגוף התחתון שלך

זמן צריכה: 01:15 דק'

יצירת תחושת שובע מיידית: סוף סוף אפשר לחיות בשקט

זמן צריכה: 02:12 דק'

מהפכני: פרוטוקול פציעות, זאת הדרך הכי מהירה לרפא פציעות

זמן צריכה: 03:17 דק'

הסוד של הדוגמניות: ליצירת גוף חזק, נקי וחטוב (ללא רעב)

זמן צריכה: 02:30 דק'

חשיפה ראשונה, השיטה: שמייצרת לאלפי נשים בטן שטוחה

זמן צריכה: 01:55 דק'

אל תפספסי: סוג המזון הזה חייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 04:05 דק'

אסון: המזון שגורם למוח לאבד 87% מהחדות שלו

זמן צריכה: 01:55 דק'

ללא מעצורים: מדריך לבניית תוכנית חיטוב, אמיתית

זמן צריכה: 02:30 דק'

3 חוקים לשריפת שומן: הם עובדים ב-95% מהמקרים.

זמן צריכה: 04:20 דק'

כל האמת על דיאטת פליאו

זמן צריכה: 03:10 דק'

מקצועי חיטוב טוענים: אלה 2 עצות הבריאות המסוכנות ביותר

זמן צריכה: 02:25 דק'

תוכנית פעולה מיוחדת לנשים:  כל מה שאת ציכה לדעת על חיטוב

זמן צריכה: 02:45 דק'

תוכנית פעולה – נחשפה דרך מהירה יותר לרזות? יצאנו לבדוק.

זמן צריכה: 02:30 דק'

מדריך: 5 פעולות להפיכת המטבח למחטב

זמן צריכה: 01:30 דק'

אל תפספסי: סוג מזון 1 שחייב להיות במטבח שלך

זמן צריכה: 01:44 דק'

הבשורה של שנת 2019: אפשר לזלול פיצה ולייצר קוביות בבטן

הסוד לירידה במשקל נמצא ׳׳במטיל הזהב השחור׳׳ בעל טעם של שוקולד ויכולות חיטוב של מכון כושר …

הסוד לירידה במשקל נמצא ׳׳במטיל הזהב השחור׳׳ בעל טעם של שוקולד ויכולות חיטוב של מכון כושר …

כשטועמים את ׳״מטיל הזהב השחור׳׳ מרגישים טעם של שוקולד. אבל כשמסתכלים בערכים התזונתיים שלו נחשפת תמונה שונה לחלוטין. הוא מכיל 450% יותר חלבון, 490% יותר סיבים תזונתיים, פחות 310% שומנים ופחות 880% סוכרים (ואפשר לאכול אותו כל יום,ללא רגשות אשם).

כשטועמים את ׳״מטיל הזהב השחור׳׳ מרגישים טעם של שוקולד. אבל כשמסתכלים בערכים התזונתיים שלו נחשפת תמונה שונה לחלוטין. הוא מכיל 450% יותר חלבון, 490% יותר סיבים תזונתיים, פחות 310% שומנים ופחות 880% סוכרים (ואפשר לאכול אותו כל יום,ללא רגשות אשם)

״חדשות הבריאות של ישראל״, 2022

לאכול שוקולד על בסיס יומיומי ללא רגשות אשם, לרדת במשקל ולהפתיע את הרופא עם בדיקות דם ׳מעודכנות׳, זה חלום של כולנו. במיוחד מי שמתקשה לרדת במשקל כבר שנים וניסה אינסוף פתרונות.

בפרברי גאנה יש מקום גידול סודי של סוג מזון שמכנים אותו ׳׳מטילי הזהב השחור׳׳. והמקום הזה אולי אחראי לאחת מפריצות הדרך לכל אדם שמנסה לרדת במשקל, כבר שנים. אבל המציאות טופחת על פניו בגלל הפיתויים, חוסר המתוק היומי בדיאטה וההתקדמות האיטית מדי בירידה במשקל … כל אלה – פשוט מרסקים את הסיכוי שלנו להפסיק עם הנשנושים הבלתי נשלטים, גוף חטוב, הדוק שהקולגות שלנו מעריצים ומעריצות.

פרנק. א , רופא ומדען, ביחד עם מרטה גראולט מדענית ובעלת PHD מספרים בהתלהבות על המחקר שלהם:

״להתחיל את היום עם שוקולד עשוי לספק יתרונות בלתי צפויים למשקל. חוקרים מצאו שהזמן במהלך היום, שבו אוכלים שוקולד יכול להשפיע על ויסות משקל הגוף״ 

החוקרים פרנק ומרטה גראולט מפרסמים ממצאים מרתקים מהמחקר שלהם ובהם הם טוענים: ״הנחקרים לא עלו במשקל בזמן שהם הוסיפו שוקולד לתזונה היומית שלהם. התוצאות שלנו מראות ששוקולד הפחית את צריכה האנרגיה היומית, ואיתה התשוקה למתוק ורמות הרעב״. אמר גראולט גאווה גדולה

אבל כשאנחנו חושבים על זה, אפשר בקלות להרים כמה וכמה גבות על המחקר הזה. הרי, למי מאיתנו לא יצא לנשנש 1-2 קוביות שוקולד פרה, ולסיים עם כל החפיסה, לעלות על המשקל, ולראות שדווקא עלינו ולא ירדנו כמו שמצויין כאן.

״הסוד גלום ב׳׳מטיל הזהב השחור׳׳

נכון? אז איפה בעצם הפער? נראה שהסוד נמצא ב׳׳מטיל הזהב השחור׳׳ שממנו השוקולד עשוי, ואם נדע לבודד אותו, הרי שיש פה פוטנציאל לפריצת הדרך של המאה ה-21. ממש קל לדמיין איך אנחנו אוכלים שוקולד נוצץ, מתוק, שעושה חגיגה בחך מצד אחד … 

עולים על המשקל כמה ימים אחרי זה, מסתכים על הצג של המשקל, ובמקום העלייה במשקל ובנפיחות הבטנית, המוכרת והמתסכלת שאנחנו רגילים לראות .. במקומה אנחנו רואים ירידה במשקל. ״הכל טמון ב״מטיל הזהב השחור״ … הסיבה שנורא קשה לרדת במשקל כשאוכלים את השוקולד הפרה המוכר לנו, היא בגלל הערכים התזונתיים שבו. 

"זה טעים כמו שוקולד, רק פי 2 פחות קלוריות, פחות שומן, סוכרים ו450% יותר חלבון מחטב"

אבל מנכ״ל בריאותלי, ג׳ניה רומסקי עלה על קונספט חדש: מה אם נוציא מהשוקולד את ״מטיל הזהב השחור״? אנחנו מוסיפים בין רגע 350-500% ערכים תזונתיים מחטבים לשוקולד כמו חלבון וסיבים תזונתיים מצד אחד, ומצד שני מפחיתים ב-475% את הערכים התזונתיים הרעים כמו סוכר, פחמימות ריקות שומנים וכו׳.

זאת הסיבה שהפכנו את כל העולם, תרתי משמע עד שהגענו לאזור גידול סודי בפרברי גאנה, המקום היחידי שמגדל 2 סוגים של קקאו שנקראים ׳׳מטילי הזהב השחורים׳׳ – ומהם אפשר לייצר את הדרך לרדת במשקל עם ערכים תזונתאיים עילאיים מצד אחד, ולשמור על הטעם החלומי של השוקולד מצד שני. ״ובאותו הרגע זה נהפך למזון טעים כמו שוקולד בעל ערכים תזונתיים של תרד״

אחד הרכיבים הכי נחקרים בעולם. מוכיח את כמות היתרונות הבריאותיים שיש לסוג הקקאו הזה

אז לבסוף הצלחנו להגיע לגידולים המיוחדים של 2 סוגי קקאו נדירים בפרברי גאנה, קקאו נא וקקאו אורגני, אבל סוג גידול שונה ממה שמוכר היום בעולם. בין רגע יצרנו מוצר שמכיל יותר סיבים תזונתיים, חלבון וערכים תזונתיים מכל מוצר קקאו שקיים … ובאותו הרגע הגענו למצב שבמוצר שלנו יש: 450% יותר חלבון ממוצרי השוקולד המוכרים.

 490% יותר סיבים תזונתיים, תוספות של מוצרי על שלא קיימים באף מוצר ביקום.  כמו אגוז קוקוס, אסאי, גוארנה, קינמון, כורכום ועוד … ״אבל מה עם הסוכרים, הפחמימות והשומנים הרבים?״ גם פה יש בשורה. הפחתנו את כמות הפחמימות ב-490%, את כמות השומנים ב- 310% והגראנד פינלה שהופך את קקאו 10X לכל כך יעיל לירידה במשקל, שמירה על משקל תקין, הורדת הנפיחות הבטנית והנאה משוקולד ללא רגשות אשם? הורדנו את כמות הסוכרים ב-880%! 

״די לסלט העצוב״

 מחקרים חוזרים ואומרים שאנשים שלא נהנים מהתזונה שלהם, פשוט לא יכולים לרדת במשקל. יותר מזה, אחת הסיבות העיקריות שאנשים משמינים, היא חוסר היכולת שלהם להתמיד בתזונה ׳׳עצובה׳׳. ובעולם של טכנולוגיה מתקדמת, מהפכה תזונתית ואופציות חדשות, נראה שגם אין צורך לסבול בתזונה.  בתקופה האחרונה יש רכיב שהפך להיות מהנחקרים ביותר …

 

״מאכלים מסויימים – יכולים לשנות את הביוכימיה של הגוף שלכם.. הם יכולים למזער את הנזקים שקורים לגוף שלכם ברמה תאית"

ד"ר סטיבן פראט, רופא מוסמך ובעל שם עולמי בנושא בריאות ותזונה אמר..

 "מאכלים מסויימים – המאכלים הנכונים – יכולים לשנות את הביוכימיה של הגוף שלכם.. הם יכולים למזער את הנזקים שקורים לגוף שלכם ברמה תאית" נראה שדווקא הקקאו הוא הכוכב החדש. אחרי בדיקה זריזה אפשר לראות שנעשו מעל ל-156 מחקרים רק באתר המחקר העולמי והנחשב – Pubmed , מחקרים שמוכיחים שוב ושוב את יעילות הקקאו לבריאות והירידה במשקל שלנו. הקקאו הרגיל ללא ספק בעל טעם נחמד, וערכים תזונתיים עדיפים משוקולד. אבל השינוי שקקאו 10X הביא הוא פריצת דרך אמיתית, אומר מנכ״ל בריאותלי.

הקקאו נותן לתאים שלנו 5 … 10… ולפעמים 15 שנות נעורים. חוקרי השבטים מספרים על שבטים שאין להם כסף להשקיע בבתי חולים, רופאים וטיפול תרופתי במידת הצורך … אותם השבטים דואגים לגדל את ׳׳התרופות׳׳ ובתי החולים שלהם. למשל שבט הקונה, שנמצא אי שם בפנמה הרחוקה … הם דואגים לאכול קקאו כל היום, לפחות 3 פעמים ביום. 

הם עושים את זה מכמה סיבות: סיבי הקקאו הוכחו כמזינים וחיוניים בשביל תפקוד פלורת מעיים בריאה. זה אחד הסודות לשיפור מערכת העיכול שלנו. הם מספרים שפלורת מעיים בריאה, היא גם תומכת במערכת החיסון, סיוע ברמות ההורמנים הטבעיים בגוף והורדת הנפיחות הבטנית. אבל זה לא נגמר שם מספרים אותם החוקרים.

״הקקאו נותן לתאים שלנו 5 … 10… ולפעמים 15 שנות נעורים״

כי יש אנשים שמכנים את סוג הקקאו הזה ל… ״הסלט של הטבע – רק בטעם שוקולד עשיר״ רק בשביל לתת לך השוואה, בואי נסתכל על הרשימה בטבלת ORAC (טבלה המדרגת את עוצמת הפעילות של האנטי אוקסידנטים בצמחים) על מזונות העל הכי נפוצים. זהו בעצם מדד אנטי אוקסידנטים שמעיד על עוצמת יכולת ספיגת הרדיקלים החופשיים וניטרולם על ידי צמחים.

 רדיקלים חופשיים פוגעים לנו בתאים, ונוגדי החימצון מגינים עלינו. ולכן ככל שנצרוך מזונות שלהם מדד ORAC גבוה יותר? ככה נהיה יותר מוגנים ממחלות, נשמור היטב על התאים שלנו, וכמובן נהנה מבריאות כללית טובה יותר. 

הקקאו נמצא בעשירייה הראשונה של המזונות שמכילים הכי הרבה נוגדי חימצון! יותר ממזונות כמו עדשים, אגוזי מלך, כוסברה, תרד , ג׳ינג׳ר אוכמניות וכו׳! באבקת קקאו נא יש 80,933 יחידות ORAC לפי ארגון הבריאות העולמי – זה די מטורף!

קקאו מבית בריאותלי חושף איך לרדת במשקל בזמן שאוכלים שוקולד יומי טעים ללא רגשות אשם

״איך להפוך כל קפה רגיל לקפה שמקדם את הירידה במשקל בעזרת קקאו 10X? ״

איזה שימושים יש לקקאו 10X בעצם? היתרון של קקאו 10X הוא שיש לו שימושים רבים. אפשר להכין איתו מתכונים קצרים וזריזים כמו שוקולד, עוגיות, בראוניז, עוגות, גלידות, מאפים וכו׳.

אפשר לעשות איתו שייקים מלאים בערכים תזונתיים מחטבים בתוך שניות.

אפשר להוסיף אותו לקפה ולהפוך את הקפה שלנו ל׳קפה על׳, אפשר להשתמש בקקאו 10X בזמן הירידה במשקל, אחרי אימון, ברגעי משבר שחייבים משהו מתוק, כארוחת קינוח לכל המשפחה, 

כנישנוש זריז שמרגיש כמו שוקולד ובעל ערכים תזונתיים של ברוקולי ותרד

 וזו רק רשימה חלקית. 

אם בא לך גם לקבל את קקאו 10x וליהנות מהאפשרות של לאכול שוקולד כל היום, מבלי רגשות אשם, ובמקביל לרדת במשקל, בנפיחות הבטנית ולשפר את הרכב הגוף …

אז הפרטים על קקאו 10X וההטבה המיוחדת (ל-60 הראשונות) נמצאים בדף הרשמי של בריאותלי – פה

  • לפרטים נוספים על תוכן זה ניתן לפנות למייל:
    romskfit1@gmail.com

  • צוות חדשות הבריאות של ישראל
  • בשיתוף עם בריאותלי

כתבות שאולי פספסתם

גילוי נאות

חלק מן התוכן באתר התוכן של ״ חדשות הבריאות של ישראל״ הינו פרסומי ויש להתייחס למוצג בו בהתאם. כל המידע והתכנים המופיעים באתר נועדו למטרת עיון בלבד ואינם מהווים המלצה רפואית, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם מומחה. כמובן שגם השימוש באתר אינו מחליף את אחריות המשתמש והגולש לקבלת ייעוץ על ידי גורם רפואי מוסמך ובכפוף לתקנון האתר

המטרה של האתר

המטרה של חדשות הבריאות של ישראל ישראל' היא להנגיש את המידע הכי חדש ויעיל שיעזור לכל אישה ואישה לקחת את הבריאות, המראה ואורח החיים שלה - שלב אחד קדימה. המערכת שלנו מחפשת את המידע הכי אמין, עדכני ומדעי ברחבי האינטרנט ומגישה לך אותו בצורה נוחה וקלה לצריכה בשביל שתוכלי ליישם אותו על עצמך

חדשות הבריאות של ישראל

אתר התוכן ׳׳חדשות הבריאות של ישראל״ מיועד לספק תוכן איכותי, חדשני בתחום הכושר, הבריאות והדיאטה. חשוב לשים לב שאנחנו נותנים במה לשיתופי פעולה, ולא בודקים את האינטרסים של כל שיתוף פעולה- ככה שיש להתייחס לכל כתבה ככתבת תוכן למטרת עיון והעשרה בלבד. בנוסף, האתר הוא בשיתוף עם חברת בריאותלי

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה
 
דילוג לתוכן